כמה מדפי האינטרנט של גוגל באמת עושים שימוש בכותרת תיאורית בתגית הכותרת?
האם גוגל עצמם עושים שימוש במטה תג – תיאור? בכותרות h1 ?
בו בזמן שגוגל מקפידים מאוד לבדוק האם דפי האינטרנט ברשת מכילים תגיות מטה תיאוריות האם הם מקפידים על אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלהם?
שאלה מצוינת! על כך גוגל מוכנים בהחלט לענות באמצעות דוח שהופץ בקרב הגולשים-דוח SEO לדפי גוגל.
דוח SEO לדפי גוגל אשר פורסם ע”י גוגל מטרתו לצייד את צוותי העבודה השונים העובדים על מוצרים שונים בגוגל ברעיונות לדרכים שונות בהן ניתן יהיה לשפר את דפי המוצר שלהם בגוגל בשימוש פשוט של האופטימיזציה המקובלת. כאשר פעילות האופטימיזציה שנעשית על דפי גוגל מטרתה העיקרית הינה לשפר עבור הגולשים את חווית השימוש והגלישה בפי המוצר השונים בגוגל ומטרתה החשובה הנוספת הינה שהדפים יהיו קריאים ומובנים למנועי החיפוש וזאת ע”י הקפדה על פרמטרים חשובים ונחוצים למנועי החיפוש השונים על מנת להבין את תוכנו של הדף ולהתאימו באופן המרבי לצרכיו של הגולש.
מדובר בסה”כ בצעדים די פשוטים הכוללים תיקון דפים המחזירים קוד 404, או תיקון קישורים שבורים, כתיבת כותרות רלבנטיות גם לגולש וגם למנועי החיפוש, וכיו”ב.
הדו”ח של גוגל פורסם לצפיית גולשים כבר כשהפרויקט החל דרכו כשהמטרה העיקרית הינה לספק לחברות בעלות אתרים , למנהלי אתרים וכמובן למקדמי אתרים מידע חיוני ואינספור דוגמאות מדפי המוצר של גוגל לגבי אופנים באמצעותם ניתן לייעל את דף האינטרנט באופן מקסימאלי.
פרויקט האופטימיזציה בחן 100 דפים ראשיים של מגוון דפי מוצר של גוגל כשהוא בוחן את אותם דפים לאורך תריסר שיטות נפוצות לאופטימיזציה של קטגוריות.
בעתיד כשיחזרו שוב על הפרויקט יתכן מאוד ויבדקו דפי עומק רבים יותר של מוצרי גוגל ואף יבדקו דפי גוגל בשפות זרות.
דוח האופטימיזציה אשר נוצר במסגרת הפרויקט הופץ לפני כחודש ומאז צוותי גוגל שוקדים ועמלים על יישום ההמלצות!
בגוגל מקווים שהדוח יסייע לקוראיו להפקת לקחים בניהול וייעול האתרים ברשת .
אז מי שמעוניין להבין איך הראש של גוגל עובד- בהחלט מומלץ לו לקרוא את הדוח.