איך להגדיל את יחס ההמרה – זמן החדירה לשוק

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בחלק הקודם דנו ביצירת המשפט המנצח. משפט מכירה שייתקע ללקוחות בראש, ושאותו הם יוכלו לדקלם ללא בעיה לכל אדם שישאל אותם על המוצר שקנו או לא קנו. בחלק הנוכחי נעלה ברזולוציה אל עבר עיצוב מחדש של אתר האינטרנט ונקודות חשובות בתוך תהליך המכירה.

בחלק הקודם דנו ביצירת המשפט המנצח. משפט מכירה שייתקע ללקוחות בראש, ואותו הם יוכלו לדקלם ללא בעיה לכל אדם שישאל אותם על המוצר שקנו או לא קנו. בחלק הנוכחי נעלה ברזולוציה אל עבר עיצוב מחדש של אתר האינטרנט, ונקודות חשובות בתוך תהליך המכירה.

בשווקים יש מרווח זמן שהוא כמו וואקום, שבו אפשר לחדור ולהשתלט על השוק. זה קורה בדרך כלל בזמנים שנוצרת בעיה בכל הצריכה בתחום. משפט שיווקי חזק חודר בדיוק בתוך הוואקום שנוצר, ויכול בדיוק לסתום את החור בהבנה שאתה נותן השירות המושלם. דוגמא: M&M – “השוקולד שנמס לך בפס, ולא ביד”.

ברגע שיש לנו את המשפט השיווקי הזה, יש לפרסמו בכל אמצעי הפרסום של החברה, מעטפות, ברושורים, פליירים, ועוד… שהעולם יידע!

עיצוב מחדש לאתר האינטרנט

· בהתאם למיקומם בתהליך קבלת ההחלטה (לרכושלא לרכוש), הלקוחות שלכם צריכים ת/שובות לשאלות ספציפיות כדי להחליט. אנו חייבים לענות על התשובות האלה לפני שנוכל להמשיך בתהליך המכירה. יש להציג את התשובות האלה בהתאם לרזולוצית העמוד בו הלקוח נמצא, ביחד לתהליך המכירה הכולל.

· תמיד יש ללקוח אפשרות לשאול שאלה שהיא מחוץ לטווח המכירה, אך תמיד חשוב מאוד לזכור שעם התשובה יש להציע לו לחזור לתהליך המכירה (חשוב שהנקודה הזו תתבטא בצורת לינקים פשוטים – החוצה ובחזרה לתהליך המכירה)

· אלמנטים מניעים לפעולה. – אם לא כתוב “לחץ כאן לרכישה”, או “שאל אותנו עוד שאלות”, הגולש לא תמיד ידע מה הצעד הבא שלו… בסיום כל טקסט, אנו צריכים להגיד לגולש מה אנחנו מייעדים לו כצעד הבא בתוך האתר בכלל, ובתוך תהליך המכירה בפרט.

בחלק הבא נדבר על נקודות חשובות נוספות בעיצוב האתר, ואיך לבצע אופטימיזציה ובדיקות לתהליך המכירה.