עלייה בתקציבי השיווק במדיה חברתית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
לאחרונה, מגמות השימוש במדיה מראות עלייה בשימוש באתרי רשתות חברתיות, בלוגים, טוקבקים ווידאו. לא במפתיע, במקביל לצמיחה בצריכה של השירותים האלה, צומחים תקציבי השיווק המופנים אליהם.

לאחרונה, מגמות השימוש במדיה מראות עליה בשימוש באתרי רשתות חברתיות, בלוגים, טוקבקים ווידאו. לא במפתיע, במקביל לצמיחה בצריכה של השירותים האלה, צומחים תקציבי השיווק המופנים אליהם.

לפי מחקר חדש Aberdeen Group (http://www.emarketer.com/Article.aspx?R=1006989), שישים ושלושה אחוז מהחברות מתכוונות להגדיל את תקציבי השיווק שלהם במדיה חברתית ב 2009, למרות החולשה בכלכלה. 21 אחוז מאלה, מתכוונות להגדיל את התקציב ב25 אחוז או יותר.
 2009-07-08_145358

שווה לציין שבשנה שעברה, eMarketer הורידו את תחזית תקציבי הפרסום ברשתות חברתיות. בנוסף, 59 אחוז מהחברות האלה מצאו ש”קשה מאד” למדוד את תוצאות השיווק במדיה החברתית.

“מדיה חברתית”, לפי המחקר החדש, מורכבת לא רק מאתרים כמו פייסבוק ומייספייס, ומכילה גם בלוגים, טוקבקים, וויקיז וטוויטר. כל סוגי המדיה האלה עדיין נחשבים בשלבי “ניסוי” בנוגע לפורמטים של מודעות ושיטות מדידה.

האם תקציבי שיווק במדיה חברתית בעלייה אצלכם בחברה? שתפו אותנו

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן