גוגל משדרגת את מנוע החיפוש

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
גוגל משפרת את אפשרויות החיפוש ויש הטוענים כי יש קשר בין השיפורים לבין ההשקה הקרובה של וולפארם - המבטיחה כי מנוע החיפוש שלה יציג תשובות סופיות לשאלות שיקישו הגולשים בשאילתות, ובכך יצליחו אולי להציג שיפור ניכר בדף התוצאות.

גוגל משפרת את אפשרויות החיפוש ויש הטוענים כי יש קשר בין השיפורים לבין ההשקה הקרובה של וולפארם – המבטיחה כי מנוע החיפוש שלה יציג תשובות סופיות לשאלות שיקישו הגולשים בשאילתות, ובכך יצליחו אולי להציג שיפור ניכר בדף התוצאות.

השיפורים שגוגל הכניסה לאחרונה או תשיק בקרוב כוללים את הפרמטרים הבאים:

  • סינון תוצאות על פי טווחי זמן – תפריט שיאפשר לגולש לבחור את אופן הצגת המידע. לדוגמא: תגובות מפורומים, סרטוני וידאו ועוד.
  • הצגת תתי נושאים – שיפור שלא קיים אצלנו עדיין אך מאפשר לגולש לקבל רשימה של תתי נושאים הקשורים לשאילתא המקורית שלו. תתי הנושאים ירחיבו את אפשרות התוצאות של אותו חיפוש בנושאים קשורים כמו היסטוריה של המוצר, תכונות אפשריות ועוד. כל תת נושא יכול להתפתח לתת נושאים נוספים על פי בחירת הגולש.
  • ביקורות גולשים – שילוב של ביקורות גולשים אודות מוצרים ושירותים, יתווסף בעתיד לדף תוצאות החיפוש. אם תחפשו המלצות אודות מקומות בילוי, חופשות, מקומות לינה וכד’ תוכלו לראות בדף תוצאות החיפוש את המחירים, מדרג ציוני האיכות ומספר הביקורות של הגולשים שדירגו את המקום.
  • טבלאות מידע – שירות שיושק בקרוב ויציג לגולשים מידע באמצעות טבלאות.

במידה ומנוע החיפוש של וולפארם אלפא אכן יאתגר את גוגל וייתפס כמתחרה מכובד, קרוב לוודאי שנזכה לראות בהקדם שיפורים נוספים ומקוריים במנוע החיפוש.