גוגל השיקה מודעות מדיה עשירות ומתרחבות, בגרסת בטא ברשת התוכן. החידוש במודעות אלה הוא בכך שהן יכולות לצמוח לגודל כפול מגודלן המקורי ולספק מידע מפורט יותר לקהל היעד אודות המוצר.
מודעות אלה יכולות להכיל קטעי וידאו וקטעי תוכן נוספים להעשרת החוויה האינטראקטיבית של הלקוח הפוטנציאלי.
המודעות החדשות בנויות כך שהן תתרחבנה באופן אוטומטי בכיוון בו יש הכי הרבה מקום פנוי על המסך. המשתמש צריך להקליק עליהן בכדי לגרום להן להתרחב ולהתכווץ (כדי שהמודעה לא תתרחב סתם בעת מעבר העכבר אם הגולש לא הביע בכך עניין…).
בגוגל מאמינים כי מודעות אלה תתרומנה גם למפרסמים הפועלים בשיטת אדסנס בכך שתסייענה להם למשוך יותר גולשים וליצור יותר עניין באמצעות מגוון סוגי מודעות.