הפניה קבועה ותיוג אוטומטי בגוגל אדוורדס

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
תיוג אוטומטי בגוגל אדוורדס מאפשר לכם לקבל נתונים על אודות מסע הפרסום שלכם בדו"חות גוגל אנליטיקס, מבלי שתצטרכו לצרף באופן ידני כל מילת מפתח. אפשרות זאת מקלה עליכם את ראיית התמונה הכוללת ומן הסתם גם מסייעת בנושא קידום אתרים.
תיוג אוטומטי בגוגל אדוורדס מאפשר לכם לקבל נתונים אודות מסע הפרסום שלכם בדו”חות גוגל אנליטיקס, מבלי שתצטרכו לצרף באופן ידני כל מילת מפתח. אפשרות זאת מקלה עליכם את ראיית התמונה הכוללת ומן הסתם גם מסייעת בנושא קידום אתרים.
כל שעליכם לעשות הוא לאפשר תיוג אוטומטי בחשבון האדוורדס שלכם. אפשרות זאת ממוקמת בלשוניתהחשבון שלי – העדפות חשבון – מעקב. במידה ותאפשרו תכונה זאת, אדוורדס מצרף פרמטר ל – URL שלכם, לדוגמא:
www.example.com/?gclid=123xyz
במידה וב – URL שלכם קיים כבר פרמטר, זה יראה כך:
www.example.com/?param=a&gclid=123xyz

אך מה קורה כשלאתר שלכם כבר יש הפנייה קבועה ב – URL לכתובת אחרת? ובכן, זה תלוי בסוג ההפנייה שלכם. חשוב מאוד להבין נקודה זאת לפני שאתם מאפשרים תיוג אוטומטי.
לאלה מביניכם המבצעים הפנייה קבועה לכתובת אחרת מומלץ להבין את העניין לעומקו ולקרוא מידע נוסף בנושא, על מנת למנוע עיוותים ולקבל נתונים נכונים אודות הקמפיין שלכם, שכן, ישנם מספר תרחישים אפשריים.

מומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן