התאמה אוטומטית של נתונים לתקציב הפרסום ב-Google Adwords

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ייבחן אפיון חדש עבור לקוחות Google Adwords, שבו ייעשה שימוש אוטומטי ביתרת הכסף שבחשבון המפרסם, לפרסום תחת מילות מפתח נוספות שלא הוגדרו על ידו. התכונה מספקת למפרסם הזדמנויות שיווק חדשות וצוברת עבור Google הכנסות נוספות.
ייבחן אפיון חדש עבור לקוחות Google Adwords, בו יעשה שימוש אוטומטי ביתרת הכסף שבחשבון המפרסם, לפרסום תחת מילות מפתח נוספות שלא הוגדרו על ידו. התכונה מספקת למפרסם הזדמנויות שיווק חדשות וצוברת עבור Google הכנסות נוספות.
 
משווקים במנועי חיפוש מקבלים הודעות מ – Google אודות מבחן בטא בו נבחרו להשתתף. אפיון חדש זה נתפש על ידי חלק מהמפרסמים כ “מחטף כספי”.
 
“אם גוגל רואה כי יש בחשבונך כסף עודף, הם רוצים את זה והם ייקחו את זה באמצעות תיאום אוטומטי של המודעות שלך למילות מפתח שלא הגדרת ברשימת המילים שלך”, נאמר על ידי בארי שוורץ ב – Search Engine Roundtable.
 
העיתוי של Google הופך ידיעה זו לנושא חם בועידת SMX West המתקיימת השבוע.
ההודעה של Google הגיעה לתיבות הדואר האלקטרוני של מפרסמים שונים, ובבלוג של Dan Thies נכתב עליו כי זהו רעיון גרוע.
 
כל הרעיון של שיווק במנועי חיפוש, בא במטרה ליצור קשר בין מפרסמים לבין צרכנים בעלי צרכים ספציפיים.
ישנם קמעונאים שיכולים אולי ליהנות מאפיון חדש זה. זה יכול להועיל במידה ומציעים טווח רחב של מותגים ושל סוגי מוצרים שונים בקטגוריה כללית יותר.
אולם כאשר מפרסם מעוניין לשווק מבחר קטן וממוקד של מוצרים ייחודיים, העסקה נראית גרועה.
 
אם תהיה אפשרות בחירה, שלא לאפשר אופציה זו , סביר להניח, כי מפרסמים רבים יבחרו להשתמש בה בעת שמבחן הבטא יתחיל.