Google משיקה תכנית בטא למודעות וידאו במסגרת AdSense

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
תכנית הבטא היא תוספת של In-Stream Video Ads, אשר החלה לפעול במאי, אך תתמקד במודעות שונות. מודעות בכיסוי גראפי, הדומות למה שמוצע כיום באמצעות סרטוני וידאו מסוימים של YouTube, יתומחרו על בסיס CPM.
תכנית הבטא הינה תוספת של  In-Stream Video Ads, אשר החלה לפעול במאי, אך תתמקד במודעות שונות.
מודעות בכיסוי גראפי, הדומות למה שמוצע כיום באמצעות סרטוני וידאו מסויימים של YouTube יתומחרו על בסיס CPM. מודעות בכיסוי טקסטואלי, המופיעות כשכבה שקופה על הוידאו או כלוגו, יתומחרו על בסיסCPC.
מודעות שימוקמו ב – AdSense לוידאו, יותאמו לתוכן סרטון הוידאו. Google יתייחס לתוכן הטקסטואלי בנוסף לנתונים שיסופקו על ידי המפרסם או יוצרי הסרטון. מודעות יופיעו באתרי שותפים ברשת התוכן שלGoogle, כמו גם ב – YouTube, אך באופן כללי יוגבלו לאתרים בעלי תוכן מקצועי רלוונטי.
התכנית הושקה בשיתוף עם  20 שותפים נוספים, ביניהם, אתרי וידאו כגון: BobVila.com, eHow, MyDamnChannel ועוד.
לתכנית אין כרגע תאריך מוגדר, אך היא זמינה למפרסמים בארה”ב בעלי חשיפה בפני לפחות מיליון גולשים בחודש.