10 הדרכים הטובות ביותר לקידום אתר ב-Google

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ישנן דרכים רבות לשיפור דירוג דפי האתר, ולפיכך גם לשיפור ההופעה בדף תוצאות החיפוש של Google. אין הכוונה למשחק מניפולטיבי - Google מתעב מניפולציות ויעניש אתכם בגין התנהגות לא אתית.
ישנן דרכים רבות לשיפור דירוג דפי האתר, ולפיכך את שיפור ההופעה בדף תוצאות החיפוש של Google.
אין הכוונה למשחק מניפולטיבי – Google מתעב מניפולציות ויעניש אתכם בגין התנהגות לא אתית.
אופטימיזציה במנועי החיפוש היא מכלול של טכניקות חכמות וידידותיות, הן לגולשים והן למנועי החיפוש. חשבו על SEO כעל סם ידידותי לשיפור ביצועים, כזה שלא יגרום לסילוקך מתחרות ספורט..
ישנן טכניקות רבות בתחום האופטימיזציה. אלה המובאים להלן, נתפשים על ידי הכותב, כעשרת הגורמים המשפיעים ביותר, שיובילו את אתרכם לדירוג גבוה יותר ב – Google.

Title Tags – תג הכותרת

נחשב כאחד משלושת הגורמים החשוביםביותר (תגי מטה, קישורים ותוכן) ולכן פותח את הרשימה. המילים בתג זה מופיעות בקישור שצץ בתוצאות החיפוש. זה המקום בו הנכם מספרים למנוע החיפוש (ולמבקר הפוטנציאלי), באופן תמציתי, את המידע שיש לדעת: שם החברה, רלוונטיות ומילות המפתח. לכל דף צריך להיות תג כותרת ייחודי, שכן, Google מדרג את דפי האתר ולא את האתר בכללותו.

תוכן

הסדר ההירארכי של שלושת הגורמים החשובים נתון לויכוח, אך בסך הכל, שלושתם פועלים יחדיו כחלקים מהשלם. לא ניתן להתעלם מאף אחד מהם. התוכן חייב להיות איכותי, ועשיר במילות המפתח המתאימות. אין הכוונה להשלכת המילים פנימה, כשם שזורקים מרכיבים בעת הכנת מתכון, אלא, יש להשתמש בהן ובהטיותיהן באופן טבעי ולא מוגזם מדיי. התאימו את תוכן הטקסט ואת מילות המפתח, למילים ןלביטויים, בהם הינכם מעוניינים להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש.

קישורים איכותיים

ובאופן ספציפי יותר, קישורים נכנסים, קישורים לאתר שלכם מאתרים חיצוניים. קישורים הינם מכתבי ההמלצה שלכם. אם אף אחד לא ממליץ עליכם, או שההמלצות נראות מזויפות, זה לא יעבוד. קישורים סמכותיים מקבלים את הניקוד הגבוה ביותר, כמובן, לכן נסו להשיג קישורים מסוג זה.

כמות קישורים

באופן טבעי, קשה יותר להשיג קישורים סמכותיים. כך שתאלצו להתחיל ממקום אחר, אלא אם כן, אתם ידועים כבר כמותג. מקדמי אתרים רבים, נהגו בעבר להחליף קישורים ואף נהוג היה לקנות ולמכור קישורים. אך כפי שגוגל הוכיח בסתיו האחרון, לא ניתן לרכוש את חיבתו באופן זה. בעצם, תקבלו את ההיפך. אז נסו להשיג את מירב הקישורים בדרך הישנה והטובה – באמצעות קידום.
בנוסף, שלחו בקשות לקישורים מספריות מכובדות כמו Dmoz ו – Yahoo. כמות גדולה של קישורים לא איכותיים תגרום נזק רב יותר מתועלת, אז נהגו בתבונה.

Url

חשיבות ה – Url שנויה במחלוקת. מנועי החיפוש אינם אוהבים פרמטרים רבים מדיי ב – Url. העכבישים נוטים להתבלבל כשיש סימונים כמו: ? ו – & (מאפייני פרמטרים), וגם האנשים מתקשים לקרוא את השמות בכתובות הארוכות האלה, ומתקשים להבין את משמעותם במבט חטוף.
מההיבט של הגולשים, לנושא זה חשיבות גבוהה במיוחד. מפני שהם אלה שמקליקים ועליהם להבין לאן הקישור לוקח אותם, וכל זאת בחלקיקי שנייה. שימו לב: מומלץ לשבץ מילות מפתח
ב – URL.

מזון עכבישים

עכבישי חיפוש ניזונים מקוד Html, לא פלאש. הם אוכלים טקסט, לא תמונות. שמחו את העכבישים באמצעותHTML והמון טקסט כמזון.

מבנה האתר

יש לקחת מאפיינים רבים בחשבון, אך המטרה היא ליצור אתר שהעכבישים יוכלו לגשת אליו ולנווט בתוכו בקלות. אתר המורה לעכבישים לאן ללכת ומה לאנדקס. מפת אתר הינה חיונית ביותר למטרה זו, כמו גם, שימוש נכון בקובץ Robots.txt.

עדכון תכנים בתדירות גבוהה

אתם יכולים לבנות אתר, לזרוק פנימה קצת תוכן ולתת לזה לנוח בחלל האינטרנטי. קרוב לוודאי כי התוכן יאונדקס. אך אמינותכם תגדל כמקור מסור ורלוונטי, במידה ותעדכנו את תוכן האתר על בסיס קבוע. בנוסף לעכבישים, זה מעודד את המבקרים לשוב ולבקר במהרה.

כתבו בלוג

דרך מצוינת לבסס את עצמכם כמקור סמכותי באינטרנט, הוא לכתוב בלוג אודות התחום בו אתם פועלים. לתחזק בלוג, משמעו, עדכון תכנים על בסיס קבוע, אשר בסופו של דבר, בסיוע מקור סמכותי כלשהו, יעזור לכם לקבל קישורים איכותיים.

אל תשכחו את האנשים

זה כל-כך חשוב, שקרוב לוודאי, צריך היה להיות ממוקם גבוה יותר ברשימה. זה ממש אמנות לעצב אתר שהינו ידידותי גם לזחלני Google וגם למבקרים שברצונכם למשוך אל האתר. ללא אנשים, מה הטעם? אז קודם כל עצבו את האתר עבורם, ואחר כך, התאימו את האתר לשביעות רצון העכבישים, לא בסדר ההפוך. Jakob Nielsen הינו גורו שכדאי ללמוד ממנו. הוא מסביר לאנשים כיצד לבנות אתר ממוקד גולשים, עוד מהימים שספריות הרשת היו עדיין כתובות על נייר..