הכירו את מערכת הפרסונליזציה טוויק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
טוויק היא מערכת פרסונליזציה אוטומטית המזהה כל גולש שנכנס אל האתר, מהעמוד הראשון ובזמן אמת, ומתאימה לו באופן אישי את התוכן ואת חוויית המשתמש המתאימות לו ביותר והסבירות ביותר ליצירת המרה.

מערכת טוויק היא מערכת פרסונליזציה אוטומטית המזהה כל גולש שנכנס לאתר, מהעמוד הראשון ובזמן אמת, ומתאימה לו את התוכן ואת חוויית המשתמש המתאימות לו ביותר והסבירות ביותר ליצירת המרה. המערכת מזהה באופן אוטומטי את המטרות העסקיות של האתר (השארת פרטים, רכישה ועוד) ומתאימה לכל משתמש חוויה ייחודית שתביא להמרה.

מערכת פרסונליזציה לאתרים

כאשר גולש נכנס אל האתר, המערכת מיד יודעת עליו את הדברים הבאים:

– נתוני ה-SESSION: דסקטופ/מובייל, מכשיר, מערכת הפעלה, רזולוציה

– מיקום גיאוגרפי, מזג אוויר והכנסה (כרגע עובד רק בארה”ב)

– רשתות חבריות שאליהן הוא מחובר (המערכת מקושרת ל-35 רשתות)

– אתרי מתחרים שאליהם מחובר הגולש.

לאחר כניסת הגולש לאתר, טוויק יודעת גם את נתוני הגלישה שלו: היכן הוא ביקר, על מה הוא לחץ ובמה התמקד או התעכב עם העכבר. טוויק בעצם עוקבת אחרי מסע הגלישה שלו באתר. בהתבסס על הנתונים הללו, המערכת בונה לגולש פרופיל ומנגישה לו את התוכן הרלוונטי ביותר לפרופיל שלו, על פי הקהל שאליו הוא משתייך.

יצירת קהלים

אנו ניצור קהלים על פי משתנים לבחירתנו, החל בגיל וכלה בתחומי עניין. אנחנו בעצם מקטלגים את גולשי האתר לפי סוגי קהלים, כך שברגע שגולש נכנס לאתר המערכת משייכת אותו לקהל המתאים לו. מאחר והמערכת יודעת בדיוק איזה תוכן הכי מתאים וממיר לקהל שלו – היא יודעת בדיוק איזה תוכן ומבנה אתר להנגיש לו.

הגדרת קהלים לפרסונליזציה של אתר

תכנים

על מנת לתת למערכת נתונים חלופיים – תכנים, תמונות וכל אלמנט אחר באתר – נעבוד עם העורך של טוויק. נכניס את כתובת האתר לעורך של טוויק ומיד נקבל העתק של האתר מולנו. כעת אנו יכולים ללחוץ על כל אלמנט ולהכניס אופציות נוספות להנגשה. למשל, נלחץ על תמונה ונגדיר חמש תמונות חלופיות לתמונה זו – טוויק יודעת לבד ובאופן אוטומטי איזו תמונה היא הרלוונטית ביותר עבור הגולש שנכנס לאתר.

בעורך של טוויק נוכל לראות את האתר שלנו ואת כל האלמנטים שיש בו: תמונות, טקסט, לינקים וכו’. כל אלמנט כזה ניתן להקלקה וברגע שנלחץ עליו ייפתח לנו תפריט המכיל כמה אפשרויות שמהן נוכל לבחור את הפעולה שנרצה לבצע (הכנסת טקסט, קובץ CSS, קובץ HTML, לינק ועוד) על האלמנט שבחרנו. למשל, נלחץ על שם של קטגוריה באתר ונבחר ללחוץ על אופציית “טקסט” מהתפריט. אחר כך נוכל פשוט להכניס טקסט חלופי לשם הקטגוריה. נוכל להכניס כמה שמות חלופיים לאותה קטגוריה וכך למערכת יהיו כמה אפשרויות בחירה לאותו אלמנט באתר. המערכת תזהה את האופציה המתאימה ביותר לכל קהל. כלומר, אם הגדרנו קהל של נשים בגילאים 25-18, המערכת תדע איזה שם קטגוריה הוא המתאים ביותר לאותו קהל. חשוב להדגיש כי המערכת לא מבצעת “טסטים” של הנגשת טקסטים שונים לאותו גולש על מנת לקבוע מה הכי מתאים לו, היא יודעת כבר מהפרופיל של הגולש בדיוק איזה טקסט הכי יתאים לו.

לסיכום

כאשר גולש נכנס לאתר, טוויק מזהה אותו ומשייכת אותו לקהל המתאים לו. טוויק כבר יודעת מה עובד הכי טוב בעבור קהל זה ומנגישה לו את התוכן המתאים ביותר להמרה.

הטמעת המערכת

באמצעות הטמעת שורת קוד אחת בתגית ה-HEAD של האתר, המערכת מותקנת ומתחילה לעבוד בהתבסס על בינה מלאכותית ו-machine learning. טוויק לא משתמשת בקבצי קוקיז והיא תואמת GDPR לחלוטין. טכנולוגיית Finger Pring משמשת על מנת לזהות את הגולש.

תוסף טוויק למערכת GOOGLE ADS

מערכת טוויק יצרה שיתוף פעולה עם חברת גוגל, ועכשיו אתם יכולים לשנות את המלל של עמוד הנחיתה שלכם בהתאם למודעות, וכך בעצם להתאים את המלל שהגולש רואה במודעה למלל המופיע בעמוד שאליו הוא מגיע. באופן זה ניתן לחזק את הרלוונטיות של התוכן לגולש, להגביר את סיכויי ההמרה שלו וגם להעלות באופן משמעותי את ניקוד המודעות.

כאשר משתמשים בתוסף לשינוי טקסט של עמוד נחיתה, המערכת משתמשת ב-Tracking Template, ולכן ניתן לשנות את המודעה כמה שנרצה בלי להשפיע על הנתונים וההיסטוריה שלה (דבר שקורה כשמשנים משהו במודעה).

פרסונליזציה למודעות גוגל
Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן