יוטיוב שיפצה את הבית ומציגה לנו אתר מעוצב וקל לניווט. השינוי לקראת השנה החדשה מצטרף לסדרת השיפוצים שעשתה גוגל לאחרונה בבית מאז השקת גוגל פלוס: העיצוב החדש של הדואר האלקטרוני – ג’ימייל, הטמעת עורך סרטונים וכלי לניתוח חדש יוטיוב אנליטיקס. תוהים למה כל החידושים? כי יוטיוב נכנסת לליגה של גדולים ובעתיד הלא רחוק היא תהפוך להיות מרקע הטלויזיה שלנו.
גוגל .. התלהבת מהרעיון של פנדה? במקרה הזה, גם אנחנו!
עברו 5 שנים מאז נרכשה יוטיוב על ידי גוגל ואפשר לומר שהגיע הזמן לעשות בדק בית
ואולי גם להשיל כמה קילוגרמים כדי להיות קלילים ונוחים בדיוק כמו שהמשתמשים אוהבים. הפנדה הקוסמית (לא עוד עדכון פנדה) מאסה במראה הלבן והמשעמם והחליפה את גווניה לאפור בהיר, שמעניק לה מראה יוקרתי. בעבר, יוטיוב היה מסורבל, גדוש בסרטונים (מעין שמיכת טלאים שמורכבת מכמות עצומה של סרטונים) עיצוב שהקשה על המשתמשים למצוא את הסרטונים או הערוצים שהם חיפשו.
חיבור ישיר לגוגל פלוס ולפייסבוק (לקחת סנדוויץ למסעדה?) כדי לאפשר לכם לעקוב אחר העלאות של החברים שלכם ברשתות האלו.
- הרשמות: כל הערוצים אליהם נרשמתם.
- מתוך יוטיוב: פופולריים, מוסיקה, בידור, ספורט, קולנוע והנפשה, חדשות ופוליטיקה, קומדיה ועוד..
- הצעות ערוצים: כל הערוצים שיוטיוב חושבת שהם רלוונטיים עבורכם.
בטור האמצעי, יופיעו העלאות חדשות מכל הערוצים אליהם נרשמתם, ובטור השמאלי ביותר, תמצאו סרטונים מומלצים. אגב, גם הפרסומת הענקית שמופיעה בראש העמוד, נראית טוב יותר מאשר קודם. יוטיוב ללא ספק צמצמה מקום כדי להציע יותר שטחי פרסום ולהגדיל את הרווחים באתר.
ואחרון, אחרון חביב, הוא שדרוג הצפיה שלנו. תוכלו לבחור את הרזולוציה המתאימה, להתחבר לאותו ערוץ שהעלה את הסרטון בלחיצת כפתור ועוד.