פייסבוק מציגה מערכת תגובות משותפת עם צד שלישי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
פייסבוק מציגה מערכת תגובות משותפת עם צד שלישי - אילו אפשרויות פותחת בפנינו פייסבוק באמצעות התוסף הנפלא הזה? ומהו הפוטנציאל השיווקי שמסתתר מאחורי מערכת תגובות משותפת בין פייסבוק לאתרים ובלוגים?

פייסבוק מרחיבה את השירותים שלה כרשת החברתית הפופלארית בעולם ומציגה תוסף חברתי נוסף: מערכת תגובות משותפת עם צד שלישי – אתרי אינטרנט ובלוגים.

אלו אפשרויות פותחת בפנינו פייסבוק באמצעות התוסף הנפלא הזה? ומהו הפוטנציאל השיווקי שמסתתר מאחורי מערכת תגובות משותפת בין פייסבוק לאתרים ובלוגים?

נעים מאוד: תכירו את הגולשים באתר
פייסבוק היא רשת חברתית מעולה ליצירת אינטרקציה בין משתמשים. כל תגובה חושפת בצורה ישירה את בעלי התגובה על ידי השם והתמונה (והקישור). זו לא עוד תגובה אנונימית, יש מאחוריה אדם או עסק.
היתרון: אתם כבעלי האתר יכולים להכיר סופסוף את המבקרים שלכם באופן ויזואלי.

תכירו את החברים של הגולשים שלכם
התגובות של החברים בפייסבוק יכולות לעורר תגובות או השתתפות בדיונים מצידם. כך בעלי האתרים “זוכים” להגדלת המבקרים ללא כל מאמץ. גם כאן קיימת החשיפה הויזואלית וההכרות עם המבקרים.

תגובות מדף עסקי – הגדלת החשיפה והתנועה
יצירת דף עסקי בפייסבוק עבור העסק או החברה שלכם תורם לפעולות השיווק, ההפצה והקידום. אם יש לכם אחד כזה, תחשבו כיצד תגבירו את החשיפה כאשר תגיבו באתרים או בבלוגים שיש להם מערכת תגובות משותפת עם פייסבוק.

כל תגובה רלוונטית יכולה להגדיל את כמות המבקרים באתר או בפוסט שלכם. ככל שתגיבו יותר, תגבירו את החשיפה ואת התנועה.

מי קופץ בראש?
בעל התגובה הפעיל או האהוב ביותר יעמוד בראש עמוד התגובות. זה הזמן להיות יצירתיים.

שיתוף תגובות
מעוניינים לשתף על הקיר שלכם בפייסבוק את תגובה או דיון? כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור שיתוף.

שליטה על התגובות
כמנהלי האתר תוכלו לבחור האם להציג את התגובה שתהיה גלויה לכולם או מוגבלת. כמו כן ניתנת האפשרות לחסום משתמשים.

מהם היתרונות של תגובות באתר אינטרנט או בבלוג?
1. יצירת שיחה – כדי לקיים שיחה עם הגולשים שלכם אתם חייבים לתת להם במה. מערכת תגובות מאפשרת לגולשים להביע דעתם על פוסט או כתבה באתר או בבלוג שלכם. שרשור תגובות יתרום לביקורים חוזרים באתר.

2. התחדשות תוכן – תגובות נחשבות לתוכן. שרשור חדש מדי יום יצביע על עדכון יומי ורלוונטיות.

3. קישורים בתגובות – בכל תגובה ניתן לשתול קישורים רלוונטיים, או קישורים המפנים לאתר של כותב התגובה.

4. מילות מפתח – כאשר אתם מגיבים אתם מזכירים את נושא הדיון או פוסט/כתבה, זה המקום הכי טוב להשתמש במילות המפתח של הדף.

5. נושא מבוקש – באמצעות התגובות אתם יכולים להסיק אלו נושאים מעניינים את הגולשים שלכם.

לפני שאתם מגיבים…
החלטתם להתקין את התוסף? רגע, לפני כן בדקו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, האם מיציתם את כל האפשרויות שהוא מעניק לכם? תוכלו לוודא זאת באמצעות הרשימה הבאה:
האם פרסמתם?
כתובת
שעות הפעילות של העסק
הפניה לאתר האינטרנט
יצירת קשר
אודות
צוות החברה
אירועים
ממליצים
מבצעים
קופונים
סרטוני תדמית
תמונות
קישורים רלוונטיים
פוסטים (פתקים)
דפים מומלצים
אם עניתם על 80% בחיוב, הדף העסקי שלכם מוכן לפעולה, בהצלחה!

פייסבוק – מערכת תגובות

דן רוז, סגן נשיא לשיתופי פעולה ושיווק בפייסבוק מסביר על מערכת התגובות של פייסבוק עם אתרי אינטרנט ובלוגים:

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן