סגירת פייסבוק במרץ 2011

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בתאריך 8/1/2011 פורסם כי מנכ"ל ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג החליט לסגור את שעריה של פייסבוק בפני המשתמשים בתאריך 15/3/2011. שמועה זו גרמה לזעזוע גדול בקרב המעריצים של הרשת החברתית האהובה בעולם.

עדכון יולי 2021: המאמר הבא נכתב לפני 10 שנים והוא מספק לנו שעשוע מחשבתי נחמד – מה היה קורה עם פייסבוק אכן הייתה סוגרת את שעריה ב-2011? כיצד היה נראה העולם בלי פייסבוק? והאם הייתה קמה לה מחליפה באותה עוצמה? כנראה שנוכל רק לנחש…

בתאריך 8/1/2011 פורסם כי מנכ”ל ומייסד פייסבוק – מארק צוקרברג החליט לסגור את שעריה של פייסבוק בפני המשתמשים בתאריך 15/3/2011.

שמועה זו גרמה לזעזוע גדול בקרב המעריצים של הרשת החברתית האהובה בעולם. הראשון שדיווח על סגירת פייסבוק היה ה- WeeklyWorldNews, בנוסף, הדו”ח של CNN בנושא החקירה של “גולדמן סאקס” רק שפך יותר שמן למדורה.

ביום שני, 10 בינואר פייסבוק הוציאה הצהרה כי הם לא מתכוונים ללכת לשום מקום, ההפך הוא הנכון: “אנחנו רק מתחילים” הם מדגישים.

עם הצלחה כה פנומנלית, למעלה מ-500 מיליון משתמשים והשקעה של מיליוני דולרים, יש להם לא מעט סיבות טובות בכדי להישאר פה אתנו לאורך זמן ולהמשיך להפתיע.