שיפור חווית הלקוח ברשת החברתית: טיפ מספר 1

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיפור חוויית הלקוח ברשת החברתית - להיות קשוב ולהגיב, לזהות ולספק לו את השירות שהוא דורש, רק ככה ניתן באמת לשפר חוויית לקוח.
תיהיה קשוב ובעל תגובה: אתם חייבים להקשיב לסימנים העולים מהרשת החברתית על מנת לזהות את הרצונות של הלקוחות שלכם.

דוגמא אישית: אתם מעוניינים לקבל פרטים אודות סמינר קידום אתרים למנהלים. נכנסתם לדף של סמינר קידום אתרים בפייסבוק, הצטרפתם כחברים וביקשתם לדעת האם סמינר קידום אתרים למנהלים מתאים לאנשים שאין להם ידע טכני?

קיבלתם תשובה מיידית. היינו מספיק ערים להקשיב לפעילות שמתקיימת און ליין בדף סמינר קידום אתרים בפייסבוק.

דוגמא נוספת: אתם מעוניינים לנסוע לחופשה בצפון, לצאת עם בני המשפחה ולעשות טיול טרקטרונים.
נכנסתם לדף של בעל הצימר בפייסבוק ושאלתם האם הוא מכיר חברה המספקת טיולים מסוג זה.

בעל הצימר הפנה אתכם לחברה המארגנת טיולי טרקטרונים משפחתיים ואף זכיתם להנחה של כ-10%.

טוב לא???
זה העניין, להיות קשוב ולהגיב, לזהות ולספק לו את השירות שהוא דורש, רק ככה ניתן באמת לשפר חווית לקוח.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן