איך להתמיד בשימוש ב-twitter

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
להלן המכשולים המרכזיים בדרך לשימוש מושכל בטוויטר וכן פתרונות שיאפשרו לכם להתגבר עליהם ולשפר את הסיכוי ליהנות מכל יתרונותיו של כלי רב ביצועים זה.

טוויטר מציגה נתוני שימוש מרשימים – 105,779,000 משתמשים רשומים. (נכון לאפריל 2010) .המציאות מסתבר ורודה פחות וכוללת אחוז ניכר של משתמשים רשומים אך לא פעילים.

התסריט החוזר כולל התלהבות התחלתית והרשמה לטוויטר ומסתיים תוך כמה שבועות בנטישת החשבון לאחר שהמשתמש לא ממש “נכנס” לעניינים או רואה תועלת בשימוש בטוויטר.

מדיה חברתית זו סובלת יותר ויותר ממחוסר בגרעין משתמשים יציב וקבוע.

להלן המכשולים המרכזיים בדרך לשימוש מושכל בטוויטר וכן פתרונות איך להתגבר עליהם ולשפר את הסיכוי ליהנות מכל יתרונותיו של כלי רב ביצועים זה.

1. הבעיה הראשונה שקיימת בטוויטר נובעת מההבדל האינהרנטי בין אופיו של טוויטר לאופיים של רשתות כמו פייסבוק ולינקדאין. באחרונים (במיוחד בפייסבוק) הקשרים שאנשים יוצרים לעצמם מבוססים בעיקר על היכרויות אישיות מהעולם הלא ווירטואלי אנשים יוצרים קשרים בעיקר עם חברים ומכרים ונוטים לקטלג אנשים לא מוכרים כ”ספאם” או כ”מטרידים”.מערכת קודים כזאת אינה עובדת בטוויטר כאן הקודים כמעט הפוכים-בטוויטר חשוב ונחוץ להתחבר לאנשים חדשים ולהרחיב את המעגל. התנהגות בטוויטר עם הקודים הנהוגים בפייסבוק תייצר מהר מאוד מערכת סגורה וסופית שלא תזין את עצמה בטוויטים ותגרום לתקשורת לגווע. כדי לא להגיע לזה עליכם להקפיד להרחיב את המעגל החברתי כל הזמן כדאי להעזר בחברים ותיקים בטויטר ש”יציגו” אתכם למעגל אנשים חדשים מתוך הנחה שאנשים שמעניינים אותם עשויים לעניין אתכם.

2. בשונה מהפעילות בפייסבוק בה אתם מככבים בסביבה שכולם מכירים אתכם (מתלהבים מהתמונות שהעליתם ומכל מוצא פיכם) ,בטוויטר הפניה היא לקהל פחות מוכר ולפיכך פחות מפרגן.גם כאן על לכם לצפות לאותו חיבוק עוטף שאתם מקבלים מחבריכם הקרובים בפייסבוק.בטוויטר כדי לקנות את מקומכם יהיה עליכם לטפח קשרים,לקנות את מעמדכם ,ליצור עניין,לשתף ,לנהל סמול טוק ולעבוד על תדמיתכם. למזלכם באמת מדובר בסמול טוק הכולל … 140 תווי שיחה.

3. תופעה נוספת שקורית למשתמשי טויטר רבים היא שרבים נוטים להעדיף לעקוב אחר מותגים וסלבריטאים. למרות השם המוכר סביר להניח שדווקא הטוויטים שלהם לא בהכרח יעניינו אתכם.גם אם ישלחו מדי פעם קוריוז או קופון,לרוב המסר שלהם יהיה לא אישי וגם לרוב לא תוכלו לנהל איתם דיאלוג.מעקב כזה לא מהנה ולפיכך קרוב לוודאי שבמהרה קשרים אלו ישעממו אתכם .הפיתרון לעניין זה הוא להבין שתמהיל הסלבריטאים אחריהם אתם עוקבים צריך להיות חלק שולי בכלל האנשים שאיתם יהיה לכם קשר בטוויטר. כדאי לכם לעקוב דווקא אחר אנשים “אמיתיים”.

4. אנשים רבים מניחים לשווא שאין להם למעשה משהו מעניין להגיד ולכן נאלמים דום. זוהי הנחה מוטעית שכן אין צורך שיהיה לכם בלוג או מוצר להציג כדי לעניין אחרים.מספיק שתהיו אתם,תביעו את עצמכם בצורה קולחת וללא חשש.אם אתם מעניינים מספיק אנשים מסביבכם סביר להניח שגם תעניינו חברים בטוויטר.

5. שימוש בטוויטר אפשרי מכל מקום אך דווקא אנשים שאינם יכולים לתקשר באמצעות הסלולאר שלהם סביר שיטו להתייאש מהשימוש בטוויטר כדרך חיים. הבעיה מתחילה מכך שרוב הדברים המעניינים קורים לנו בתנועה – כשאנו חווים דברים,עם חברים,בבילוי ,בעבודה וכד’. דווקא לאלה שמתיישבים מול צג המחשב הנייח קשה למצוא ברגעים אלו משהו מעניין לשלוח. לכן מומלץ להשתמש באייפון,אנדרואיד או בלאקברי אם כי אפשר גם לשלוח טוויטים ע”י הודעות טקסט כתובות.

סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן