טוויטר בתהליך של חידוש דף הבית

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
טוויטר ממשיכה בימים אלו בתהליך שבו החלה עוד בשנה שעברה כשהוסיפה בדף הבית את האפשרות לחיפוש ממוקד והצגת כותרות טרנדיות ועכשוויות.

טוויטר בימים אלו ממשיכה בתהליך אותו החלה עוד בשנה שעברה כשהוסיפה בדף הבית את האפשרות לחיפוש ממוקד והצגת כותרות טרנדיות ועכשוויות. כעת טוויטר בודקת את העיצוב המנצח אותו תאמץ עבור דף הבית שלה, דף הבית החדש פונה בעיקרו למשתמשים חדשים בכך שהוא מציג עבורם מידע ושימושים חשובים באתר עוד טרם נרשמו לטוויטר, כך שהגולש לא צריך להיות חבר בטוויטר כדי לדעת מהן מגוון האפשרויות העומדות בפניו ברשת החברתית של טוויטר. דף הבית חושף בפני המתעניינים החדשים את הפונקציונאליות של האתר במיקוד על תכנים ספציפיים ובמשתמשים ספציפיים.

התוכן בדף הבית מתוכנן להיות מעתה יותר דינמי כשהוא חושף רסיסי מידע אותו מי מחובר כעת ברשת, ומהו הנושא המדובר ביותר כעת בין הטוויטרים שמצייצים להם ברשת.
2010-04-04_112413

דף הבית הקודם של טוויטר הציג מידע לגולשים שדי הסתמך על כך שמדובר בגולשים שכיום חברים בטוויטר והסתמך על כך שהגולשים שמגיעים לדף הבית כבר “בעניינים” ואין צורך לערוך להם סוג של “קבלת פנים”.

דף הבית החדש לעומת זאת מציג לגולש שמגיע בבאנר אטרקטיבי מיהם העשרים הגולשים שכרגע מצייצים ברשת, את המשתמשים טוויטר בוחר עפ”י אלגוריתמים ושמותיהם יתעדכנו באופן אוטומטי ע”י המערכת כל מספר שניות. תצוגה זו מאוד דומה לתצוגה שמקבל משתמש רשום של טוויטר כשהוא נכנס באמצעות שם וסיסמה למערכת.

בעיקר כיום כשהתחרות מורגשת ומתחזקת בהדרגתיות, די הגיוני שהמיקוד יהיה כעת על הגולשים שאינם רשומים בטוויטר על מנת למשוך עוד משתמשים חדשים לרשת ולא לקחת כמובן מאליו שהמתעניינים ירשמו לאתר שאין להם מושג מהי התועלת שלו עבורם.