קידום אתרים דרך פייסבוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
לא משנה מה תעשו, עשו זאת עם אינטליגנציה רגשית. אתם מתעסקים עם לקוחות בחצר הביתית שלהם – הם לא מצפים לקבל שיווק אגרסיבי, עשו זאת בחן ותרוויחו לקוחות שאוהדים את השירותים שלכם ואוהדים שיהפכו ללקוחות שלכם.

במאמרים הקודמים דיברנו על עלייתה של רשת הפייסבוק והפיכתה לכלי שיווקי נהדר עבור עסקים באינטרנט. חברות רבות כבר החלו בקמפיינים שיווקים ברשתות הפייסבוק וטוויטר, וגם גוגל קפאין החליט שהוא מאנדקס את העדכונים החשובים. כבעלי עסקים אתם חייבים לקדם את עצמכם בפייסבוק.

מהם הכלים לקידום אתרים שמוצעים לנו דרך פייסבוק?

1. פייסבוק מאפשרת לנו לפלח את קהל היעד שלנו לפי אזור, גיל ומין. באמצעות מידע זה נוכל להתאים את ההודעות והמידע שאנו מספקים בהתאם לפילוח המותאם לכל קמפיין פרסומי. עליכם לאפיין את קהל היעד ואת הקבוצות הדמוגרפיות בהן הוא מסתובב , ובהתאם לכך תוכלו לעשות שיווק איכותי יותר.

2. פייסבוק מאפשר לנו לקבל ולקרוא תובנות מועילות. כלי זה מאפשר לכם לזהות אינטראקציה עם הלקוחות שלכם וללמוד מהם התכנים להם מגיבים האוהדים שלך. שימו לב אם אתם מקבלים הודעות התנגדות לפעמים.

3. מנועי החיפוש מקבלים עדכוני מידע מתוך דפי אוהדים עסקיים. איך תוכלו להזין פרטי מידע שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל קפאין בזמן אמת?

א. מילות מפתח: כמו כל עבודת SEO , דעו לבחור מילות מפתח והזינו אותן בכותרת העמוד ובאופן שוטף במאמרים ובתכנים השונים שתעלו בו. מחקר מילות מפתח יעזור לכם בעבודת SEO , בקמפיין ממומן וגם בדף העסקי
שלכם. השתמשו במילות מפתח בעדכונים שלכם וכמובן בכותרות.

ב. פתחו את האוזניים והגיבו בזמן: הסתכלו מה מעניין את הגולשים שלכם, עיינו בתגובות שלהם ובהתאם למוקדי העניין של הגולשים שלכם – כתבו תוכן מותאם. שאלו שאלות שיוכלו לעורר את הגולשים שלכם וקשורות למילות המפתח שלכם.

ג. צרפו הרבה חברים – ככל שתצרפו יותר סיכוי גבוה יותר שהדף שלכם יקבל הכרה טובה יותר על ידי מנועי החיפוש.

ד. קריאה לפעולה – תתפלאו כמה יכול להשתנות אם תבקשו דברים מהגולשים שלכם , כגון: לחץ כאן, הצטרף כחבר, הצטרף לעדכוני RSS ,הרשמה למבצע.

ה. קמפיין פרסומי ממומן בפייסבוק – דומה מאוד לגוגל אדוורדס רק עם אפשרות פילוח טובה יותר של הגולשים שיצפו במודעה.
ו. סרטון אחד קטן עושה באזז כזה גדול – לא להאמין איך סרטון קצר של חצי דקה יכול להיהפך לסחורת קידום אתרים משובחת בעזרת אלפי ואף מיליוני גולשים שצופים ומגיבים לו.  לעיתים כל מה שצריך לעשות הוא ליצור את הסרטון הנכון. מומלץ להשקיע ולייצר סרטון קצר / מצחיק / מעניין שיוכל להתעלות על שנה של עבודת קידום אתרים.

לא משנה מה תעשו, עשו זאת עם אינטליגנציה רגשית, אתם מתעסקים על לקוחות בחצר הביתית שלהם – הם לא מצפים לקבל שיווק אגרסיבי, עשו זאת בחן ותרוויחו לקוחות שאוהדים את השירותים שלכם ואוהדים שיהפכו ללקוחות שלכם.

סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן