SEO book keyword research tool – מבוסס על הכלי wordtracker ועל מאגר הנתונים שלו. הוא מציע המון חיתוכים ואופציות מעולות. כלי זה מעריך כמות חיפושים יומיים של ביטויים במנועי החיפוש yahoo,google, msn. יש בו גם קישורים ישירים לyahoo suggest , google trends, google traffic estimator, google suggest, google insights ועוד הרבה…
Google trends – ביצוע מחקר של ביטויים עונתיים ותנועה באתרים לפי תקופות בשנה או בשנים אחורה.
לסיכום :
לפני שניגשים לעבודת האופטימיזציה, בצעו את המחקר! אתם יכולים לדעת מילים משוערות או להיות תקועים עם המילים שבחרתם כבר לפני זמן רב, מילים משפיעות על הכל בקמפיין קידום אתרים החל מכותרות הדפים ועד לקישורים החיצוניים.
על ידי מחקר מילות מפתח אמיתי ומקיף תשיגו לא רק דירוגים גבוהים במילים מרכזיות אלא הגשמה של היעדים העסקיים המספריים שזה הדבר המרכזי החשוב בלב ליבו של פרויקט קידום אתרים.