יאהו תחשוף כלי לניהול פרסום

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
יאהו הודיעה כי תחשוף בקרוב עורך פרסום בלתי מקוון לחקר שווקים וניהול מסעות פרסום ברשת. הכלי החדש, שלו מחכים מזה זמן רב מפרסמים וחוקרי שיווק ביאהו, מהווה תשובה לגוגל אדוורדס, הכלי המקביל של גוגל.

יאהו הודיעה כי תחשוף בקרוב עורך פרסום בלתי מקוון לחקר שווקים וניהול מסעות פרסום ברשת. הכלי החדש לו מחכים מזה זמן רב מפרסמים וחוקרי שיווק ביאהו, מהווה תשובה לגוגל אדוורדס, הכלי המקביל של גוגל. גוגל אדוורדס אשר הושק בתחילת 2006 מהווה כיום כלי עיקרי בניהול חשבונות פרסום ברשת, ולקוחות יאהו משוועים מזה שנים לכלי מקביל עבור ניהול קמפיינים ביאהו.

לדברי דיויד פאן סגן נשיא יאהו, הוכנסו לעורך החדש “Yahoo Search Marketing Desktop”, פונקציות רבות ומשופרות, שיהפכו את ניהול קמפיין הפרסום לקל ומהיר יותר, ויאפשרו ניהול שינויים, ארגון מחדש והגדלת הקמפיין תוך זמן קצר. פאן הסביר כי העורך החדש מאפשר גם יותר פונקציות של חשיבה אסטרטגית. לדבריו מספר מפרסמים שהתנסו בעורך דיווחו על קיצור משמעותי בזמן שהקדישו לניהול הקמפיין, משלוש שעות ל-30 דקות עם הכלי החדש.

עורך הפרסום של יאהו פועל בשלב זה בגרסת ביתא פנימית שנמסרה להתנסות במספר חברות, והוא יושק רשמית בתחילת השנה הבאה. עורך הפרסום החדש יוכל בעתיד להתחבר לכלי ניהול הפרסום adCenter של מיקרוסופט, אם וכאשר יאושר ההסכם בין שתי החברות.

כשיפור נוסף תעודד יאהו חשיפה מוגברת של המוצר Rich Ads in Search) RAIS) אשר השקתו תתקיים בארה”ב עוד בשנה הנוכחית. עד כה נמכרו פרסומות וידאו תמורת תעריף אחיד מחוץ לפלטפורמת ניהול הפרסום של יאהו. החל מהשבוע הבא ימכרו פרסומות RAIS למפרסמים ביאהו על בסיס חיוב לפי הקלקה (CPC). בנוסף יש כוונה להשתמש בנתוני הגולשים ביאהו לפי פילוח של מין, גיל, אזור, ושעה, אך החברה תגביל את עצמה בשלב זה לבחירה מוגבלת במפרסמים גדולים.