חג הפסח מתקרב ובא ועימו מגיעות הרכישות, המתנות לחג ורענון פריטי הבית. באמצעות גוגל אנליטיקס תוכלו לשפר את ביצועי המסחר האלקטרוני באתרכם ואת מודעות הפרסום שלכם, לקבלת החלטות במסגרת השפעות עונתיות, החלטות קנייה ומחזור המכירות.
אנליטיקס יסייע בידיכם לנהל טוב יותר את תקציב הפרסום שלכם ואת המכירות ברשת.
בגוגל ממליצים על 3 שיטות פשוטות המוצגות בשלושה סרטונים. תוכלו למצוא סרטונים נוספים באתר יוטיוב – Google Analytics Youtube Channel..
1. היעזרו בגוגל אנליטיקס למעקב אחר פעילות המסחר באתרכם. בתור אתר מסחרי, תרצו בוודאי לדעת מי גולש באתרכם ומה הוא קונה. בכך שתאפשרו מעקב E-commerce באתר, גוגל אנליטיקס יספק לך פרמטרים חיוניים כמו: סך הכנסות כללי, הכנסות פר מוצר, סך רכישה ממוצעת ועוד.
2. זהו את הקונים הגדולים שלכם על מנת שתוכלו לקבל החלטות נכונות אודות קידום המכירות באתר, ולפרסום המודעות המתאימות. עם מידע נוסף אודות ROI עבור מילות מפתח ומגמות צריכה, תוכלו למקד את מאמציכם סביב תנועת הגולשים המועדפת עליכם ולא סתם “לירות באוויר”.
3. חברו את חשבון האדוורדס והאנליטיקס שלכם למעקב המרות לניתוח ה – ROI, הכנסה פר קליק, ביצועי הקמפיין ומילות המפתח. תוכלו ליהנות גם מכניסה ישירה לנתוני מסע הפרסום, קבוצות המודעות, ומילות המפתח להמרות יעדים ומסחר אלקטרוני.