סרטונים חדשים של גוגל אנליטיקס באתר יוטיוב

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
גוגל פתחה לאחרונה ערוץ חדש באתר יוטיוב המרכז את החומרים וההדרכות של אנליטיקס - Google Analytics Youtube Channel - והעלתה שלושה סרטונים חדשים וקצרים באורך דקה.

גוגל פתחה לאחרונה ערוץ חדש באתר יוטיוב המרכז את החומרים וההדרכות של אנליטיקס.
ניתוח נתונים מקצועי בעזרת גוגל אנליטיקס, יסייע בידיכם לקבל תוצאות טובות יותר בתחום קידום אתרים ובמכירות ויאפשר לכם להגדיל את התשואה על ההשקעה.

הסרטון הראשון, למשל, מתאים לאתרי מסחר אלקטרוני – e-commerce, אתרים העוסקים בפרסום, קנייה ומכירה של מוצרים דרך האינטרנט.
גוגל אנליטיקס מאפשרת לכם לנהל מעקב אחר הפעילות באתר וללמוד להכיר טוב יותר את המבקרים שלכם ואת הרגלי הקנייה שלהם. באפשרותכם לבחור באופציית ניטור זו ולקבל מאנליטיקס נתונים חשובים כמו סך ההכנסות, הכנסות פר מוצר, גובה עסקה ממוצעת ועוד. בשילוב נתונים אלה עם אפשרויות הניתוח התלת מימדיות – Motion Charts feature, יהיה לכם קל יותר לאתר מגמות לאורך זמן בממדים שונים: הכנסה, כמות ומחיר ממוצע

הסרטון השני שצפינו בו עוסק בזיהוי הלקוחות הגדולים שלכם לשם מיקוד מוצלח יותר בקידום המכירות של האתר, הן באתר עצמו והן בקידום האתר – קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן באמצעות מודעות פרסום. בעזרת נתונים אלה אודות התשואה על ההשקעה (ROI), לשם זיהוי מילות המפתח החשובות ומגמות הקנייה, תוכלו למקד את מאמציכם בהגדלת תנועת הגולשים הרלוונטית.

סרטון שלישי עוסק בחיבור מסע הפרסום שלכם בגוגל אדוורדס לחשבון האנליטיקס שלכם לשם מעקב אחר ה – ROI, הכנסות פר קליק, ביצועים ומילות מפתח. תוכלו להעמיק לתוך הקמפיין, קבוצות המודעות ומילות המפתח לשם קביעת יעדי המרה ומכירות.

לסיכום,

גוגל אנליטקס מספק מידע חשוב ביותר אודות הפעילות שלכם באתר. ידע זה מאפשר לכם למקסם את התשואה, ולשפר את האתר ואת הנראות שלו, בכדי להפיק ממנו את המרב. לאלה מבינכם שעדיין לא בקיאים בנושא, מומלץ להתעדכן וללמוד על האפשרויות החדשות של תוכנת סטטיסטיקות זו. העלאת סרטוני ההדרכה לאתר יוטיוב מפשטת את העניין ומאפשרת ללמוד את הנושא בקלות ובמהירות.