קידום אתרים ממומן – הפוסטים המובילים של 2008

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
בין אם הנכם עוסקים בתחום קידום אתרים אורגני ובין אם הנכם עוסקים בקידום אתרים ממומן, קצב ההתפתחויות בתחום הוא כזה שדורש להישאר עם האצבע על הדופק.

קידום אתרים ממומן בגוגל הינו תחום דינאמי ומרתק שמתפתח כל הזמן. למי שעוסק באופן מקצועי בניהול קמפיינים במסגרת קידום אתרים ממומן, לצד קידום אתרים אורגני, מומלץ להתעדכן באופן שוטף בכלים שגוגל משפרת ומפתחת על בסיס קבוע. מכיוון שמדובר במקור הכנסה מרכזי, גוגל משקיעה מאמצים ניכרים בפיתוח טכנולוגיות וממשקים המאפשרים למפרסמים לשפר ביצועים ולהפיק את המירב ממודעות הפרסום.

כמו כל דבר הקשור בתחום קידום אתרים, גם פה מדובר בהתמקצעות. קיים פער גדול בין אלה המנהלים מסעות פרסום באופן מקצועי בהשוואה לאלה שבוחרים מילות מפתח באופן אקראי ומעלים מודעות ללא חשיבה ואסטרטגיה, אשר בא לידי ביטוי בביצועים – עלויות הקמפיין, החזר תשואה על ההשקעה, מכירות וכמובן שביעות רצון מהצלחת הקמפיין.

 גוגל מציגה את עשרת הפוסטים המובילים של 2008 הקשורים לתחום קידום אתרים ממומן:

פוסט זה זכה לכמות הביקורים הגבוהה ביותר השנה.

הכלי הושק בגרסת בטא ונראה כך (להגדלת התמונה לחצו עליה):
1A

השנה בוצעו שני שינויים מרכזיים לאופן חישוב מדד האיכות ודירוג מודעות הפרסום. פוסט זה מפרט את אופן החישוב החדש.

כלי להרחבת מסע הפרסום בגוגל.

למפרסמים מתחילים – סרטון קצר מאתר יוטיוב המסביר צעד אחר צעד: כיצד ליצור מודעה ראשונה בגוגל אדוורדס:

שיפור הכלי לאיתור מילות מפתח – הצגת מספרים (במקום נפח חיפוש בסקאלה של 5 דרגות) ועוד.

הכלי נראה כך:

2A

התחל לעבוד עם Google Adwords Keyword Tool

כלי המספק למפרסמים מידע נוסף לקבלת החלטות בנוגע לבחירת מילות מפתח לקידום העסק. מידע זה יכול לסייע במחקר מילות מפתח בתהליך קידום אתרים, בהרחבת מגוון מילות המפתח..

הכלי נראה כך:
3A (1)
התחל לעבוד עם Google Insights

6.  New ways to look at Search & Content Network statistics

Separate metrics for Google and search partners now available

פוסטים אלה מתייחסים לשיפורים בדו”חות של גוגל אדוורדס, שבוצעו לבקשת המפרסמים.

אפיונים חדשים בכלי האופטימיזציה. לדוגמא

4A

האפיון החדש מאפשר למפרסמים שליטה טובה יותר ברשת התוכן.

למידע נוסף אודות התכונה: מילות מפתח + מיקומים

9. Groundhogs, Seasonality, and Trends

פוסט המתאר כיצד להשתמש בגוגל טרנדס לתכנון מסעות פרסום המותאמים לתנועת גולשים עונתית.

5A

10. Announcing the Search-based Keyword Tool

Search-based Keyword Tool הושק בגרסת בטא במטרה לסייע למפרסמים לגלות מה הגולשים מחפשים, על מנת למקד את מסעות הפרסום באופן מוצלח יותר.

לסיכום,

בין אם הנכם עוסקים בתחום קידום אתרים אורגני ובין אם הנכם עוסקים בקידום אתרים ממומן, קצב ההתפתחויות בתחום הוא כזה שדורש להשאר עם יד הדופק. ככל שתעמיקו בידע, בכלים ובאפשרויות החדשות ובאופן כללי, תשארו מעודכנים לגבי ההתפתחויות ברשת, מאמצי הקידום שלכם יניבו תוצאות מוצלחות יותר.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן