קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
  • צור קשר

תוכן? תוכן. תוכן!

אדית שטיינברג 15/08/2008 סגור לתגובות על תוכן? תוכן. תוכן!

במידה ותספקו מוצרים איכותיים באתר בעל אופי ידידותי ושירות לקוחות מונחה לקוח – מסייע, קשוב ויעיל, המבקרים יחזרו אליכם, כמות המכירות תגדל, מן הסתם, והאתר שלכם יקטוף פירות גם מבחינת קידום אתרים ודירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש.

“תוכן” – מילה זאת הפכה למנטרה ולבאזז בתחום קידום אתרים. כמעט כל בעל אתר היום מבין את חשיבות התוכן הייחודי (לא משוכפל) והעדכונים השוטפים באתר שלו.
במאמר זה נתייחס לסוגיות שונות הקשורות לתוכן: כיצד להשיג אותו, היכן הוא נדרש במלואו והיכן ניתן כמעט לוותר עליו, נספק טיפים קטנים ועוד. המאמר מבוסס על הכתבה של מומחה קידום אתרים אהרון שיר.
האתרים שזקוקים לתוכן אפילו יותר מאחרים:
  • תוכניות שותפים – אתרים אלה לעיתים קרובות משמשים כמתווכים בלבד ומעתיקים מאחרים את תוכן האתר שלהם (חלק מזה, קשור לתחום הפעילות שלהם, הם פשוט מציעים את מה שיש לספקים אחרים וגוזרים קופון על הדרך). אתרים אלה חייבים לספק ערך מוסף על מנת לבדל את עצמם מאתרים אחרים המציעים את אותם מוצרים.
  • גראפיקה – אתרים המכילים כמות גדולה של גראפיקה כמו: פלאש, סרטוני וידאו או כל אתר אחר שחסר בו חומר קריאה “מסכי”.
  • מסחר אלקטרוני – אתרים המציגים תוכן מאסיבי של הספקים שלהם. בדומה לתכניות שותפים, כל האתרים הקשורים לאותו ספק ולאותם מוצרים, מציגים את אותם הדברים וחשוב ליצור בידול באמצעות תוכן מקורי.
האתרים הבאים לא זקוקים לכמויות תוכן מאסיביות ממוקדות SEO:
  • אתרים בעלי קהילת כותבים גדולה, המספקת תכנים לאתר על בסיס קבוע.
  • אתרים המייצרים תכנים באופן שוטף, כגון: בלוגים מקצועיים ואתרי חדשות.
כיצד ניתן להשיג תוכן נוסף, מעבר למובן מאליו?
מומלץ לנסות ולהשיג תכנים מקצועיים, איכותיים וייחודיים מהספקים ומהיצרנים שלכם. לעיתים קרובות, “שוכבים” אצלם במגירה תכנים שיווקיים רבים שלא נוצלו מכיוון שלא תאמו לצרכים דאז.
גם אנשי הצוות לעיתים קרובות מסוגלים לכתוב חומר מקצועי, איכותי ומקורי, אך אף אחד עד עכשיו לא ביקש מהם לעשות זאת. זה הזמן.
תכנים אלה יכולים להוסיף ערך מוסף עצום למוצרים ולשירותים שאתם מציעים, גם אם הם מוצעים על ידי רבים אחרים ברשת. זה יכול לבדל אתכם מבחינה מקצועית ולגרום להעדפתכם על פני אחרים, דבר שיבוא לידי ביטוי במחזור המכירות. גם מבחינת קידום אתרים, התוכן הנוסף שתשיגו יכול לתרום לכם רבות, במידה ותשכילו להשתמש בו.
נקודות נוספות ראויות לציון
דמיון מפותח – כשאתם מייצרים תוכן, זכרו כי תוכן מקורי יכול לבוא בהרבה וריאציות, כיד הדמיון הטובה עליכם: תחרויות, משחקים, סרטוני וידאו, חדשות ועוד. אם התוכן מעניין ומשכנע, אף יהיה לכם סיכוי לקבל בזכותו קישורים מ”אוהדים” בעלי אתרים ובלוגים אחרים, קישורים מדיונים בפורומים ועוד, וקישורים אלה בהחלט יתרמו לכם רבות מבחינת קידום אתרים.
אמינות וקלות השימוש – אם אתם מבטיחים משהו, עמדו בהתחייבויותיכם. במידה והינכם מציעים לדוגמא מנוע חיפוש להשוואת מוצרים, המנוע חייב להיות אמין ונוח. אם תתגלו כלא אמינים, תזכו אולי לקישורים מאתרים אחרים, אך יהיו אלה השמצות והמוניטין שלכם יכול להיפגע באופן דרסטי.
שירות לקוחות ידידותי – חשוב ביותר לאתרים המוכרים מוצרים ברשת. לקוחות מרוצים יכולים לחזור ולפרסם המלצה אודות המוצר שרכשו אצלכם, באתר שלכם או בפורומים אחרים. התנהגות זאת תרמה מאוד לאתר eBay לדוגמא.
במידה ותספקו מוצרים איכותיים באתר בעל אופי ידידותי ושירות לקוחות מונחה לקוח – מסייע, קשוב ויעיל, המבקרים יחזרו אליכם, כמות המכירות תגדל, מן הסתם, והאתר שלכם יקטוף פירות גם מבחינת קידום אתרים ודירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש.

מועדי פתיחת קורסים

קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

צור קשר

04-957-3337
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מאמרים מומלצים:

קורס לחיילים משוחררים בדרך לקריירה בתחום קידום אתרים

סאו סימפל 03/09/2018

אז מה קורה עם ה-cache של גוגל?

גלי גינוסר 28/01/2018

סקר קובע: בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר שנה שנייה ברציפות!

גלי גינוסר 05/09/2017

מחקר מילות מפתח – לא בכלים אוטומטיים

גלי גינוסר 03/07/2017

איתור מתחרים אורגניים

גלי גינוסר 18/06/2017

בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר!

ג'קי סויקיס 23/08/2016

בדיקת מיקומים בגוגל מובייל

ג'קי סויקיס 28/07/2016

קידום אתרים אורגני

ג'קי סויקיס 16/06/2016

התאמת האתר לניידים – אין מנוס מלהיות ידידותיים

ציפי ברמן קרופרו 29/03/2016

כלים מבית גוגל שכל מקדם אתרים נדרש להכיר (ולהשתמש)

ציפי ברמן קרופרו 19/02/2016

קידום אתרים ממומן או אורגני?

ציפי ברמן קרופרו 15/02/2015

קידום אתרים מקצועי – מה צריך לדעת כדי שזה באמת יעבוד?

סאו סימפל 28/12/2014

מה צריך לדעת על קורס קידום אתרים?

ג'קי סויקיס 19/10/2014

Web CEO
Mexican Site
קורסי שיווק באינטרנט
מפת אתר

מועדי פתיחה קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Flickr
© 2017 כל הזכויות שמורות לסאו סימפל בע"מ
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
    • Back
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
    • Back
  • צור קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס