טיפים למחקר מילות מפתח לקידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
משאספתם מאות אפשרויות למילות מפתח ולצירופים שונים, עליכם להתמקד באלה שיביאו לכם את התשואה הגבוהה ביותר על השקעתכם - ROI. אלה הם, קרוב לוודאי, הביטויים שעליהם יש הכי פחות מתחרים והם הכי "מוכרים" - לך תמצא אותם...
מחקר מילות מפתח לקידום אורגני של אתר, מתבצע במטרה לבחון את המילים האפקטיביות ביותר לדירוג בדף תוצאות החיפוש. במידה ותבחרו את המילים הלא מתאימות, זה לא ממש יעזור לכם אם תהיו מדורגים אף במקום הראשון…
הגודל לא קובע – יש לבחור היטב את צירופי המילים
דיוויס מתאר במאמרו, כי בעת בחירת צירופי מילות המפתח, הם בחנו את שני הצירופים הבאים:
“search engine positioning” שזוכה  כיום ל – 7689 חיפושים בחודש, לעומת
“search engine positioning services” הזוכה כיום רק ל – 2,636 חיפושים בחודש.
ברור היה לו בזמנו, כי על החברה שלו להיות מדורגת גבוה בצירוף הראשון, שכן, כמות החיפושים שלו גבוהה בערך פי 3 מהצירוף השני.
משהגיעו לשלישיה הפותחת בשני הצירופים, הוא בדק את יחסי ההמרה וגילה את הנתון המרתק הבא: אנשים אשר חיפשו את הצירוף: “search engine positioning” בהחלט התעניינו בבלוג ובמאמרים שלהם. אך, רק אלה אשר הוסיפו את המילה “שירות” – אכן יצרו קשר. לאחר שלמדו שיעור מאלף זה, הם החלו להתרכז ב”ביטויים המוכרים”.
בנוסף, אם ברשותכם אתר חדש יהיה לכם קל יותר להתברג בצירופים ספציפיים וארוכים יותר, שעליהם מתחרים פחות אתרים, בהשוואה לצירופים הפופולאריים שכולם מחפשים. קחו בחשבון שהמתחרים שלכם כבר שם, הם כבר ביססו את האתר שלהם באמצעות קידום וייקח לכם זמן להגיע לשם. אם תתחילו בקטן, תזכו בניצחונות קטנים, ועם הזמן תעלו גם במילים התחרותיות יותר.
טיפ
מומלץ לבחור צירופים בעלי אותו בסיס, כמו הדוגמא הנ”ל – לצירוף הארוך יותר מתווספת המילה “שירות”. זה יעזור לכם להתקדם מהצירוף הארוך והספציפי יותר, אשר לו פחות חיפושים, לעבר הצירוף הקצר והמבוקש יותר. כך תתפסו שתי ציפורים במכה אחת.
למדו מבעלי הניסיון שהיו שם קודם
כלי מצוין לניתוח פעולות של המתחרים: keyword tracking tool
מה שכן, נדרשת יצירתיות. קל לנתח פעולות מתחרים כשאתם יודעים מה לחפש. יש תעשיות שמילות המפתח המבוקשות ברורות לחלוטין. אך יש תעשיות שזה ממש לא כך ושם כאמור, נדרשת היצירתיות שלכם, לפתח ולנסות מגוון אפשרויות.
הבינו את הבחירות שלכם
משאספתם מאות אפשרויות למילות מפתח ולצירופים שונים, עליכם להתמקד באלה שיביאו לכם את התשואה הגבוהה ביותר על השקעתכם – ROI. אלה הינם קרוב לוודאי, הביטויים עליהם יש את הכי פחות מתחרים והם הכי “מוכרים” – לך תמצא אותם…
כמובן שקיימת בפניכם האפשרות כן להתחרות על הצירופים החזקים ביותר, וגם יש תחומים בהם אין ברירה. אך עליכם להתכונן נפשית למסע הרבה יותר איטי בדרך לכיבוש הפסגה.