טיפים לכתיבת מודעת פרסום אפקטיבית

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
מעוניינים לנסח מודעה שתגרום ללקוחותיכם להקליק עליה? בין אם אתם משווקים מקצועיים ובין אם אתם בעלי אתרים בתחילת דרככם, אתם בוודאי מעוניינים לגלות את הסודות הקטנים שיביאו את הגולשים אל האתר שלכם.
מעוניינים לנסח מודעה שתגרום ללקוחותיכם להקליק עליה?
בין אם אתם משווקים מקצועיים ובין אם אתם בעלי אתרים בתחילת דרככם, אתם בוודאי מעוניינים לגלות את הסודות הקטנים שיביאו את הגולשים אל האתר שלכם.
שרון גודסנס מיאהו מספקת טיפים לכתיבת מודעה אפקטיבית.
כשאתם יוצרים מודעה, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות בכדי להגדיל את שיעור ההקלקה.
נסחו היטב את טקסט המודעה
  • היו מדויקים בתיאור המוצר/השירות שלכם. מודעות מעורפלות לא זוכות להצלחה גדולה.
  • היו תמציתיים ועובדתיים. מודעה מכירתית מדיי, יכולה לדחות מבקרים במקום לעודד.
  • אל תשתמשו בסימנים כמו אמפרסנד ובמספרים במקום מילים. זה יכול להתפרש כחוסר מקצועיות.
  • הוסיפו קריאה לפעולה. אם אתם מספקים דבר מה ייחודי, הציגו זאת במודעה.
השתמשו במילות מפתח
מחקרים מראים כי אנשים נוטים יותר להקליק על מודעות כאשר מילת המפתח בה השתמשו לחיפוש, מופיעה בכותרת או בתיאור המודעה. היעזרו באפיון “הוספת מילת מפתח” ביאהו. כאשר לקוח פוטנציאלי יבצע חיפוש באמצעות אחת ממילות המפתח שלכם, המערכת תוסיף את המילה המתאימה לכותרת או לתיאור המודעה, על פי בחירתכם, באופן מודגש.
דבר זה יתרום לרלוונטיות המודעה, אשר תיתפש ככזאת העונה על צרכי המחפש.
וודאו כי דף הנחיתה שלכם תואם לתוכן המודעה
אם תשלחו את הגולשים לדף שאינו תואם את צרכי החיפוש, תיצרו בקרב הגולשים חוויית גלישה שלילית, שיכולה להשפיע לרעה על יחסי ההמרה שלכם. לקבלת תוצאות אפקטיביות, התמקדו בלקוחות ולא בחברה שלכם.
בדקו את המודעות שלכם
צרו יותר ממודעה אחת בקבוצת מודעות. המודעות תופענה ברוטציה כשהגולשים יבצעו חיפושים באמצעות מילות המפתח שהוספתם למסע הפרסום שלכם. המודעה שתזכה בשיעור ההקלקות הגבוה ביותר תוצג לעיתים קרובות יותר. ביאהו זה מתבצע באמצעות בחירת האופצייה של “בדיקת מודעות”. ניתן גם לבחור באיפיונים כמו אופטימיזציה של הצגת מודעות בתדירות גבוהה יותר על פי שיעור יחסי ההמרה או גובה ההכנסות.
כל אלה ישפרו את שיעורי ההקלקות שלכם מפני שהמודעות המוצלחות ביותר הן אלה שתוצגנה ללקוחות בתדירות גבוהה יותר. זה ישפיע על דירוג המודעה בתוצאות בחיפוש מפני שהמודעה תזכה לציון איכות גבוה יותר.