זמן טעינה של עמוד הנחיתה ישפיע על ציון האיכות בגוגל אדוורדס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
גוגל מדווחת כי החל באמצע יוני, לזמן הטעינה של עמוד הנחיתה יהיה השפעה על ציון האיכות שלכם במודעות גוגל. זמן הטעינה מוגדר כמשך הזמן שלוקח למשתמש לראות את הדף מהרגע שבו הקליק על המודעה.
גוגל מדווחת כי החל מאמצע יוני, לזמן הטעינה של עמוד הנחיתה יהיה השפעה על ציון האיכות שלכם במודעות גוגל.
זמן הטעינה מוגדר כמשך הזמן שלוקח למשתמש לראות את הדף מהרגע בו הקליק על המודעה.
כעת ניתן לראות בעמוד ‘ניתוח מילות מפתח’ את ההערכה לגבי זמן הטעינה של הדף.
בגוגל ממליצים למפרסמים ללמוד את הנתונים ולשפר את התוצאות על פי צורך, הן לטובת הגולשים והן לטובתכם…
כיצד לצפות בעמוד ‘ניתוח מילות מפתח’
  • היכנסו לחשבון שלכם בגוגל אדוורדס
  • בחרו מסע פרסום
  • בחרו קבוצת מודעות
  • בחרו בלשונית ‘מילות מפתח’
  • לחצו על זכוכית המגדלת הסמוכה לכל מילת מפתח. לחצו על הקישור ‘פרטים והמלצות’ של ציון איכות, ותמצאו בפרטים על ציון האיכות את המדד הבא: זמן טעינה של עמוד נחיתה .
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן