דירוג שונה כשמשתמשים באותיות גדולות באנגלית

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
באנגלית נהוג לפתוח כל פיסקה ומשפט חדש באות "גדולה". הוכח כי אם משתמשים באותיות גדולות במודעות ממומנות בגוגל ה-CTR גבוה יותר. הדבר נכון גם בקידום אתרי אינטרנט בשפה האנגלית.
באנגלית נהוג לפתוח כל פיסקה ומשפט חדש באות “גדולה”.
הוכח כי אם משתמשים באותיות גדולות במודעות ממומנות בגוגל ה-CTR גבוה יותר. הדבר נכון גם בקידום אתרי אינטרנט בשפה האנגלית.
הסיבה לכך טמונה בעובדה כי האלגוריתם של גוגל מחפש “רלבנטיות”. מטרת מנוע החיפוש היא להציג את דף התוצאות המתאימות ביותר לשאילתא המבוקשת.
עינו של הגולש נמשכת באופן אוטומטי למשפטים המתחילים באותיות גדולות. תשומת לב רבה יותר, ניתנת באופן כללי למשפטים המתחילים באותיות אלה.
קחו זאת לתשומת ליבכם ושפרו את הדירוג שלכם באמצעות טיפ קטן וחשוב זה. הטיפ מתייחס כאמור, לאתרים הכתובים בשפה האנגלית.

מומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן