Google’s Navigational Bar Goes International

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בלוג האינטרנט searchengineland.com מדווח כי גוגל משנה את סרגלי הניווט של מנוע החיפוש ברמה עולמית, המשמעות של השינוי היא שלכל מדינה יהיה סרגל ניווט ייחודי לאותה מדינה, הסרגל יכיל לינקים מסודרים בצורה שונה שיהיו רלוונטיים ופופולאריים לאותה מדינה.

בלוג האינטרנט searchengineland.com מדווח כי גוגל משנה את סרגלי הניווט של מנוע החיפוש ברמה עולמית, המשמעות של השינוי היא שלכל מדינה יהיה סרגל ניווט ייחודי לאותה מדינה, הסרגל יכיל לינקים מסודרים בצורה שונה שיהיו רלוונטיים ופופולאריים לאותה מדינה.

הבלוג googlesystem המביא מידע חדשותי לא רשמי אודות גוגלמדווח על השינוי בכתבה מתאריך 11/12/07.
לדוגמא : לגוגל בהודו יהיה לינק ל – Orkut בעוד בסרגלי הניווט של מדינה אחרת הלינק הנ”ל לא יופיע.
השינוי בכלי הניווט הנו תוצאה של ניסוי מתמשך שנערך במשך מספר חודשים לאחריו גוגל הגיעה למסקנה על השינויים הנדרשים.