כיצד להגדיל את נפח הכניסות לאתר

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
להיות מדורג בעמוד הראשון זה כוח משמעותי, אך עם הכוח באה האחריות. מעתה עליך להקפיד על נראות מיטבית ובכך להגדיל את התנועה לאתר שלך. היכנסו ולמדו כיצד עושים זאת!

בעל עסק, השקעת כל כך הרבה זמן וכסף כדי לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש, הדרך וודאי הייתה קצת קשה ובטח הבנת שגוגל לא תמיד עובדת לפי הרצונות שלנו, אבל כמעט כמו תמיד אחרי העוקץ מגיע הדבש המתוק והנה האתר שלך מדורג בעמוד הראשון. האם בזה תסתפק?
חשוב לזכור לכל אורך התהליך, כי המטרה העיקרית היא להגדיל את כמות הפניות לעסק שלך, קידום האתר ודירוגו במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, הם רק הכלי להשגת המטרה.

אם כך, לאחר שעקפת מאות מתחרים והצלחת להגיע על העמוד הראשון בגוגל, מתחילה התחרות האמתית שלך.
כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך במנוע החיפוש התוצאה שלך נבלעת בין עוד תשעה מתחרים שרעבים לקחת ממך כל לקוח פוטנציאלי. המשותף בינך לבין המתחרים שלך הם שני פרמטרים שמכילה כל תוצאות חיפוש והם, כותרת העמוד (Meta Title) ותיאור העמוד (Meta Description).
באמצעות ניסוח נכון ומשכנע של כותרת ותיאור העמוד ניתן להגדיל משמעותית את כמות הכניסות לאתר שלך.

אז איך עושים את זה נכון?

נתחיל בדגשים לכתיבת Meta Title Tag אשר מהווה כותרת העמוד בתוצאות החיפוש:

  1. תפקידה של תגית Title היא לספק לגולשים מידע אודות התוכן המדובר באותו עמוד (ממש כמו כותרת של ספר). לכן יש לבחור בכותרת מדויקת ומובנת לגולש.
  2. בנוסף תגית ה-Title מספקת למנוע החיפוש מידע על נושא העמוד ולכן מומלץ מאוד להשתמש במילת המפתח של העמוד בעת כתיבת הכותרת.
  3. הכותרת תכלול 70 תווים לכל היותר.
  4. המילים הראשונות בתגית מקבלות חשיבות גבוהה יותר מהמילים הסופיות לכותרת, לכן מומלץ להשתמש במילת המפתח בתחילת התגית ולסיים עם שם החברה / המותג.
  5. יש להיות ממוקדים ולא להשתמש במילים מקשרות (כגון: אולם, אבל, אז, אך) – זכרו שמדובר בכותרת ולא בפסקה.
  6. מומלץ להוסיף את שם החברה לכותרת.
  7. זכרו שלא מדובר ברשימת מכולת, אל תציפו את הכותרת ברשימה של מילות מפתח.

(מה לא עושים: קידום אתרים | מקדם אתרים | מומחה קידום אתרים | קידום אתרים בגוגל | קידום אורגני )

  1. לכל דף יש תוכן ייחודי, כך גם הכותרת של אותו עמוד חייבת להיות ייחודית.

 

דגשים לכתיבת Meta Description Tag אשר מהווה תיאור לעמוד:

  1. לכל עמוד באתר נכניס תג Meta Description.
  2. בדומה לתגית Title לכל עמוד תוכן באתר נכתוב תיאור ייחודי.
  3. חשוב מאוד שהתוכן לתגית Meta Description יהיה נכון ומתאים לתוכן העמוד בו הוא מוטמע. אחרת גוגל יכולה לבחור להצמיד לתוצאת החיפוש תיאור אחר, אשר נלקח מתוכן העמוד ולא את התיאור שאתם כתבתם.
  4. האינטרנט שייך לעידן העתיד, אלטיזכן לעומת זאת לא! אז לא ננצל את התיאור עבור רשימת מילות מפתח מיותרות (אורן, כיסא מכונת כביסה, ספא, מזנון, שטיח – אלטיזכן) כי גוגל ממש לא אוהב את זה.
  5. שיווקי , שיווקי ושוב שיווקי – רושם ראשוני טוב יכול לסגור בעבורכם עסקה ללא כל מאמץ, רושם ראשוני שלישי פשוט ייקח את הגולש אל המתחרה שלכם. נסחו את התיאור באופן מעודד הקלקה ועונה על צרכיו של הגולש.
  6. אורכו של התיאור עד 160 תווים, בכל זאת מדובר בתיאור ולא בפסקת תוכן.
  7. הכי חשוב להיות מקוריים ולכתוב עבור הגולשים ולא עבור הרובוטים של מנועי החיפוש.

 

ולסיום אני רוצה לצרף דוגמא לשימוש נכון בתגיות המדוברות, לצורך הדוגמא נעסוק באתר מתחום התכשיטים בעמוד מקודם בביטוי “טבעות אירוסין”:
נשתמש בכותרת הבאה:  טבעות אירוסין בהתאמה אישית – שם המותג

נשתמש בתיאור הבא: החלטת להציע נישואין? מזל טוב. אצלנו תמצא מבחר ענק של טבעות אירוסין מיוחדות ובהתאמה אישית. היכנסו וצפו במבחר הטבעות שישדרגו את הצעת הנישואין שלכם.