כנס קידום אתרים ינואר 2012 – סודות ההמרה לדפי נחיתה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
כנס קידום אתרים ינואר 2012 לבוגרי קורס קידום אתרים ג'ון ברייס יוצא לדרך, והפעם נעסוק בנושא: סודות ההמרה – הדרך המנצחת להפוך גולשים לנרשמים וקונים.

כנס קידום אתרים ינואר 2012 לבוגרי קורס קידום אתרים ג’ון ברייס יוצא לדרך, והפעם נעסוק בנושא: סודות ההמרה – הדרך המנצחת להפוך גולשים לנרשמים וקונים.

הכנס יתקיים ביום ד’ 25/1/2012 בין השעות 17:30-20:30 במכללת ג’ון ברייס, רחוב חומה ומגדל 29 בתל אביב  ואינו כרוך בתשלום.

tal-florentin(1)הרצאה מרתקת בהנחיית טל פלורנטין, מבכירי המומחים בתחום חוויית המשתמש בישראל, מחבר הספר “חוויית המשתמש – כשמשתמשים פוגשים מוצרים”.להביא גולשים לאתר זה לא מספיק!
ברגע שכף רגלו של הגולש דרכה בתוך האתר מתחיל סיפור ההמרה. הבנה טובה של עולמו של המשתמש, יחד עם מיקוד עסקי יכולים להביא את הגולש ולעזור לו לעשות בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה עבורך.על מה נדבר בכנס קידום אתרים זה?
  • מה הקשר בין קידום אתרים ובין שיפור יחס המרה?
  • כיצד נראה ומתנהג המשפך השיווקי?
  • מיהו המשתמש הנכנס לאתר? כיצד נכיר אותו ונבין מה הוא צריך?
  • מהו מיקוד עסקי ואיך הוא עוזר לנו לתכנן את האתר או דף הנחיתה?
  • האם אנשים קוראים את מה שאנחנו כותבים?
  • במה נכון יותר להשתמש בטקסט? בתמונות? בוידאו?
  • כיצד מתכננים את המסך בצורה נכונה?
  • איך גורמים למשתמש ללחוץ על הכפתור?
  • איך משכנעים את המשתמש ומניעים אותו לפעולה?
מעוניינים לשפר את האתר שלכם?
משתתפי היום הפתוח שיירשמו מראש, יוכלו לשלוח קישור לדף הנחיתה או דף הבית שלהם, ולקבל התייחסות בזמן אמת! בין השולחים ייבחרו 4 אתרים שיוצגו וייבחנו במפגש!וקיימת אפילו הזדמנות לזכות!
בין משתתפי המפגש יוגרלו 2 עותקים מספרו של טל פלורנטין. לפרטים אודות הספר לחצו:
חווית המשתמש – כשמשתמשים פוגשים מוצריםאנחנו לא נפספס את המפגש הזה. כדאי שגם אתם לא! ואם לא הצלחתם להגיע, לפניכם הסיקור המלא של כנס קידום אתרים 25/1/2012
Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן