גוגל אנליטיקס לרשתות החברתיות: בואו נזרום יחד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
כיום ניתן למצוא מספר כלים לניתוח ומעקב אחר המתרחש במדיה החברתית, אבל מי מאיתנו לא היה רוצה שכל המידע יימצא במקום אחד?

ההשפעה של המדיה החברתית ממשיכה לצמוח ואיתה צומח גם הרצון למדוד ולקבל נתונים אודות הפעילות החברתית שלנו. כיום ניתן למצוא מספר כלים לניתוח ומעקב אחר המתרחש במדיה החברתית, אבל מי מאיתנו לא היה רוצה שכל המידע יימצא במקום אחד?

בגוגל כבר עשו חישוב מהיר ומיד קראו לרשתות החברתיות ולאתרי שיתוף נוספים להזרים מידע לגוגל אנליטיקס, כדי להעניק תמונה רחבה יותר לבעלי אתרים ומשווקים על כלל הפעילות ברשת (יתחיל לפעול בשנת 2012)

בבלוג של גוגל אנלטיקס (8/12/2011) מציינים: “מדי יום מליוני אנשים משתפים תוכן ברשת ובעיקר ברשתות החברתיות. באמצעות אינטגרציה זו, משווקים ושותפים יוכלו לדעת כיצד להגדיל את המעורבות ברשתות החברתיות ולמדוד את ההשפעה הקיימת של כל אחד מהם”. הנתונים שיוצגו בין היתר יהיו הצבעות, שיתוף מידע, תגובות ועוד.

גוגל אנליטיקס - מרכז נתונים חברתי (מתוך הבלוג של גוגל אנליטיקס)
גוגל אנליטיקס – מרכז נתונים חברתי (מתוך הבלוג של גוגל אנליטיקס)

מרכז הנתונים החברתי של גוגל – מי זורם עם גוגל אנליטיקס?

  • Delicious
  • Digg
  • Diigo
  • Gigya
  • LiveFyre
  • ReadItLater
  • Reddit
  • TypePad
  • Vkontakte

וכמובן:

  • Google +
  • גוגל Blogger
  • קבוצות Google

דעתי:
גוגל היקרה, מצאת לך עוד דרך להאדיר את הכלי החזק שלך ו”אולי” גם לקבל מידע שיכול קצת לעזור, אבל למה פייסבוק וטוויטר לא זורמים איתך? ונניח שפייסבוק כן תזרום, האם נתוני המשתמשים שאבטחו את הגלישה ברשת – לא יוצגו? (זוכרים את נושא אבטחת המידע, נתונים אודות מחוברים לחשבון גוגל לא יוצגו בכלי). מהרי! התחרות של כלים מדידה וניתוח במדיה החברתית רק עולה. אני אמשיך לעקוב, ועד אז, ברכות למצטרפים.

 

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן