גוגל פרסמה את הגיליון הראשון של “חשיבה רבעונית”, כתב-עת מקוון שהרעיון לו נולד בבריטניה. העיצוב של כתב-העת הוא מינימלי, עם דגש על מראה וצבעים נקיים ותמונות גדולות ללא כיתוב (בדיוק כמו שאנו מכירים את דף הבית של גוגל). בין הכותבים בכתב-העת: עובדי החברה וכותבים חיצוניים. גם מערכת ההפעלה היא חיצונית, של חברת Issuu.
כתב-העת מציע מספר אפשרויות תצוגה. ניתן לקרוא את הכתבות (62 עמודים) כספר אלקטרוני, או שניתן לבחור בתצוגת תפזורת, מסך רגיל או מלא, הדפסה ועוד.
למה נועד כתב-העת “חשיבה רבעונית”?
“לעתים קרובות, כאן בגוגל אנו חושבים שמהירות היא מהות הכל – המרכיב שמבדיל בין מנצחים לכל השאר. אנו יודעים שככל שנספק תוצאות מהר יותר, כך אנשים יפיקו תועלת רבה יותר מהשירות שלנו. אך בעולם שמשתנה ללא הרף, כולנו זקוקים לקצת זמן לחשיבה. ‘חשיבה רבעונית’ נותן לכך מענה… לקחת קצת זמן ולחשוב על מה שקורה ולמה זה חשוב. הגיליון הראשון מוקדש לנתונים. מבין כל שפע המידע הזמין, כיצד תוכל למצוא אותם ערכים חשובים שיעזרו לצמיחת העסק שלך? אנו מקווים שתמצא בו השראה, תובנות ואף יותר מכך”.
הגיליון הראשון של כתב-העת כולל כתבות שונות בנושאים חמים. למשל:
- אולריק ריינהרד: “כיצד הפרסום המקוון באמצעות סרטונים מפלס לנו את הדרך לקהלים בקנה מידה עולמי ותורם להגדלת המכירות של העסק?” (YouTube)
- טוני פייגן: “כיצד להעריך את יעילותו של הפרסום המקוון עבור הארגון שלכם? אילו כלים יעזרו לכם לאמוד את הצלחת הפרסום?” (AdWords)
- ריץ’ פלית’: “המלצות לשימוש בניידים חכמים, כיצד טכנולוגיית NFC (העברת מידע על סמך קירבה) תשפיע על כל הפעולות הפשוטות ביותר שאנו עושים מדי יום, בין שבבית, בסופרמרקט, בקולנוע או בבילוי חברתי ” (נקסוס 8 אנדרואיד).
- שרה ברקינג: “איך לעשות עסקים ובמקביל להיטיב עם העולם המתפתח?”
כתב-העת המקוון של גוגל יפורסם בתאריכים:
מאי 2011
יולי 2011
אוקטובר 2011