טיפים לכתיבת בלוג עסקי מצליח

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
מעוניינים לכתוב בלוג עסקי לחברה שלכם? כל הטיפים וההמלצות לכתיבת בלוג עסקי מצליח. מה מותר ומה אסור.

מעוניינים לכתוב בלוג עסקי לחברה שלכם? כל הטיפים וההמלצות לכתיבת בלוג עסקי מצליח. מה מותר ומה אסור.

1. קראו כמה שיותר בלוגים של חברות או בעלי עסקים (למעלה מ-20) בכדי לקבל השראה ממראה הבלוג, תוכן, דיונים, תגובות ועוד.

2. הציגו את האמון והתשוקה שלכם למוצרים שלכם, הזדהו עימם.

3. תנו במה לעובדים. לא משנה אם זו המזכירה מהקומה הראשונה או מנהל התפעול, ככל שיותר אנשים יביעו דעתם ויקחו חלק בבלוג של החברה כך ייטב.

4. היו עקביים. חוסר עקביות מורה על בעיה כלשהי. אם תאבדו את הרצף עם הקוראים / הלקוחות שלכם תגרמו להם להטיל ספק באמינותכם.

5. אל תבזבזו את זמנם של הקוראים, אם אין לכם מה לכתוב, ארחו כותבים אחרים. בלוג משעמם יבריח את הקוראים לחברה המתחרה.

6. אם אתם לא מספקים ללקוח תעודת אחריות על המוצר שהוא רכש, הימנעו מהבטחות שווא בבלוג כמנטרות שיווקיות. כנ”ל לגבי שגיאות כתיב ודקדוק.

7. 5 עקרונות בבלוג: מי, מה, למה, מתי והיכן. גם אם אתם לא כותבים מלידה, היעזרו בעקרונות של: מי יצר את המוצר, מה השירות שלכם מציע, למה כדאי לרכוש אותו וכדומה.

8. חלקו את הידע שלכם בנדיבות: היום הכל נמצא בהישג יד, אין מה “לשמור לעצמכם”. שיתוף מידע היא דרך מצויינת לבניית קשרים, קשרים שמתבססים על אמינות. זכרו, אם החלטתם לשתף מידע מבוקש, דרשו פרטים, בטוח קיימת סיבה טובה לקבל משהו בתמורה לספר האלקטרוני “כתיבת בלוג נכונה”.

9. לא בושה לטעות: חשיפת הטעויות שלכם יכולה להעצים את הקוראים בדרך בה התמודדתם עם הטעות, איך טיפלתם בה, אלו לקחים למדתם ממנה וכו’. כולנו טועים, הצלחתם ליצור הזדהות נוספת בזה ששיתפתם את הקוראים בטעויות שלכם, הוכחתם שאתם כנים ואנושיים.

10. סיפורי מקרה: כאשר אתם כותבים על סיפורי מקרה או דוגמאות, הקוראים שלכם יוכלו להזדהות עם בעיות דומות. אם הצלחתם לעזור לאדם מסויים כפי שתיארתם בסיפור המקרה, אתם בטח תוכלו לעזור גם להם.

11. החוויה מנצחת: השתמשו בביטויים ובמילים שמתארות את החוויה. כיצד תשפרו את איכות חייהם אם הם ישכרו את השירות שלכם, לדוגמא: איך תשתפר הזוגיות אם הם יגיעו לעיסוי זוגי בספא שלכם וכו…

לסיכום: אל תישמעו עמומים. אל תפחדו להיות קיצוניים. מרגע שחשבתם “מה יגידו” איבדתם את המטרה. כאשר אתם כותבים בזהירות אתם מפספסים, אתם חייבים להיות בטוחים בעצמכם. מילים שמעוררות התלבטות יעוררו התלבטות גם בקרב הקוראים שלכם.