לא בטוחים? קחו זכוכית מגדלת

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
גוגל מציגה לנו יישום נחמד שמאפשר לנו לצפות באתרים לפני שאנו בוחרים לבקר בהם - Google privew. איך זה עובד?

גוגל מציגה לנו יישום נחמד שמאפשר לנו לצפות באתרים לפני שאנו בוחרים לבקר בהם.

Google privew איך זה עובד?
ראשית יש להיכנס ליישום: http://www.google.com/landing/instantpreviews
לאחר מכן יש לבצע חיפוש, מיד גוגל תציג תוצאות רלוונטיות. לצד כל תוצאה תופיע זכוכית מגדלת, ברגע שנרחף על התוצאות נוכל לבחון אותן בצורה ויזואלית.

היתרונות:
1. נוכל להשוות באופן ויזואלי בין אתרים.
2. התצוגה המקדימה מראה לנו את פריסת הדף.
3. סוג של אינטראקציה עם הדף.

תצוגה מקדימה של גוגל – למי זה טוב?
התצוגה המקדימה יכולה לעזור לנו להחליט האם ללחוץ על תוצאה מסויימת או להמשיך לאתר הבא.
לגוגל, היישום הזה נותן סוג של אינפורמציה, גם כאן היא נעזרת בכמות ההקלקות או הספקות. ז”א אם אנחנו לא בטוחים לגבי תוצאה מסויימת, סביר להניח שהמידע יתרום לה בדירוג האתר.

האם עיצוב האתר יקבל משקל גדול יותר? איך זה ישפיע על עיצוב דפי הנחיתה? ומה תהיה ההשפעה על ה-PPC?

מומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן