2011 מה מצפה לנו ברשת?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כמו בכל שנה, גם השנה יש להקפיד להיות מעודכנים בכל המתרחש ברשת: שינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, רשתות חברתיות חדשות, אפיקי פרסום ברשת, יישומים לניידים, וכמובן להתעדכן בחדשות קידום אתרים.

תחילת שנת 2011 מזמנת לנו התארגנות מחודשת, ניתוח וקביעת מסקנות, מה הועיל לנו במהלך השנה החולפת 2010 ובאלו דרכים עלינו לפעול על מנת להישאר תחרותיים בשוק הקיים במקביל לשינויים התמידיים של הצרכנים ברשת.

בכנס DLD שהתקיים במינכן בתאריך 25/1/2011 הכריזו מומחי האינטרנט העולמיים על הקלילות והנגישות ברשת. כיום הקמת שירות או מיזם דורשת פחות משאבים משנים קודמות.

שנת 2011 בראיה הטכנולוגית היא שנה של חדשנות, “שנה של גיוס ומימוש” כפי שמציינים בעיתון קפה דה מרקר, הגיוס יתקיים בזכות כל אותם יישומים בתחומי הסלולר, פייסבוק, אפליקציות, אייפד שמכינים את הקרקע להשקעות. אדם שיגיע עם וויז’ן משכנע יצליח בקלות לגייס משקיעים. כמו כן, נראה יותר הנפקות בבורסה בקרב חברות מובילות כגון פייסבוק וגרופר.

אז אלו נושאים חמים ילוו את שנת 2011?

1. רשתות חברתיות
שנת 2010 הוכיחה כי המדיה החברתית מאפשרת לכם להיות באינטרקציה עם הלקוחות ולמתג עצמכם תוך זמן קצר. בשנת 2011 מנועי החיפוש ישתמשו ברשתות החברתיות על מנת להציג תוצאות רלוונטיות ביותר. פייסבוק וטוויטר ימשיכו לנגוס בנתח השוק העצום של גוגל. אם אין לכם דף בפייסבוק או טוויטר, אתם בפיגור.

2. ניידים
הטכנולוגיה מאיצה בנו להתאים את האתר שלכם לגלישת הצרכנים, אם לא תכינו את אתרכם לגלישה מהנייד אתם עלולים לאבד חלק גדול של גולשים. תתרגלו לזה: הניידים הם הדבר הבא ואף סביר להניח שיחליפו את המחשבים הניידים. אמנם לא בטוח שזה יקרה בחודשיים הקרובים, אך שנת 2011 תראה לנו צמיחה איטית ויציבה לתחום הניידים ופיתוח של התקנים ויישומים.

3. שיווק באמצעות וידאו
שיווק וידאו משמש כיום ככלי רב עוצמה אם יודעים איך לעשות את זה. אם תדעו להעביר את החוויה הנוצרת בעקבות השימוש בשירותים שלכם, אתם בפנים. יש לקחת בחשבון שעל הסרטונים להיות מקצועיים, ערוכים ומובנים לצופים. בנוסף, רצוי להיות יצירתיים: הדרכה לתפעול מוצר, סרט תדמית על החברה, כנס לקוחות או סרטון הומוריסטי חייבים להיות ברשימה שלכם.

4. מנועי חיפוש
אלו ימשיכו לעבוד בחריצות על מנת שנוכל לקבל את המידע הרלוונטי ביותר, מה שמצביע על דרישה מאתרים לספק מידע עדכני ושוטף. עסקים שיוכלו לספק אינפורמציה בזמן אמת יצליחו! יותר תוכן, יותר חידוד בכל הקשור לאופטימיזציה.

לסיכום:
כמו בכל שנה יש להקפיד להיות מעודכן בכל המתרחש ברשת, שינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, רשתות חברתיות חדשות, אפיקי פרסום ברשת, יישומים לניידים וכמובן להתעדכן בחדשות קידום אתרים.

אנו בטוחים כי חלקם יקבלו פחות או יותר משקל, אבל בגדול רצוי לעקוב, הרי הם אלו שיכתיבו את השנה שאחרי.

https://www.youtube.com/watch?v=HwrC5HlKrFk