הקורס בשיתוף מלא עם חברת SEO Simple, חלוצת תחום הכשרת מקדמי האתרים בישראל בהנחיית ג’קי סויקיס מייסד חברת SEO Simple, מומחה קידום אתרים באינטרנט.
הקורס מאורגן ע”י איגוד האינטרנט הישראלי המעמיד לפניכם הזדמנות חסרת תקדים לקורס שיווק באינטרנט המורכב משמונה מפגשים.
מטרת הקורס להקנות לבעל העסק את כל המידע הבסיסי הנחוץ לו על מנת להקים אתר אפקטיבי ומניב, לנהל אותו באופן יעיל ולנהל את מערך שיווקו באופן אופטמאלי הבא לידי ביטוי במינימום עלויות ומקסימום רווח!
המפגש הראשון יחול ביום 23 בדצמבר 2010, בין השעות: 17:00-20:00,
מיקום הקורס – מכללת אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב. מתחם הפיקוס, רח’ מבצע קדש 38, באולם 302. חניה חופשית קיימת בכניסה למכללה (רח’ בני אפרים 218, תל-אביב).
מחיר הקורס הינו חסר תקדים! על כן מהרו ושריינו מקומכם..
לכל שאלה ניתן ליצור קשר : 03-9700909
להלן פרטי הקורס:
תאור הקורס – קורס מקיף במסגרת חומר הלימודים כל המידע הנחוץ לבעלי עסקים אודות הקמת אתרים וקידומם במנועי החיפוש.
נושאי הלימוד המרכזיים:
· הכרת עולם המושגים הקשור להקמת אתר אינטרנט: שם מתחם (Domain), כתובות IP ושרתי DNS, אירוח אתר (Hosting). הגדרת מטרות ויעדי האתר, תכנון אתר, עיצוב והקמה, מערכות ניהול תוכן, CMS וקוד פתוח.
· קידום אתרים אורגני – גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועי החיפוש, קידום בעולם וקידום בארץ, תכנים, קישורים, אלמנטים גרפיים, תגיות חשובות, Trust Rank, Page Rank, כלי מנהל האתרים של גוגל.
· קידום אתרים ממומן – סקירה כללית, אפיקי פרסום אפשריים בארץ ובעולם, Google AdWords, דפי נחיתה ומדידת יעילות מסעות פרסום ממומנים Google Website Optimizer.
· עריכת מחקר שוק וניהול אתר אינטרנט – מילות מפתח, שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק, נפחי חיפוש ומגמות, בדיקת רמת תחרותיות, ביטויי זנב ארוך, ניהול אתר אינטרנט ותכנים.
· נגישות וסטנדרטים – תקינות, נגישות, תאימות לדפדפנים, תאימות למחשבים ניידים, דגשים לבניית אתרים איכותיים ושמישים.
· היבטים משפטיים בכל הקשור לאתר אינטרנט ושיווקו – תנאי שימוש ומדיניות פרטיות, איך לא מאבדים את זכויות היוצרים באתר שלכם, איך דואגים שתוכן גולשים לא יסבך אתכם בתביעות, האם יתכן שתבעו אתכם לקוחות מכל העולם וכיצד מתמודדים עם סכנה שכזו, האם מותר לשלוח דואר זבל ואם כן – איך ושאלות נוספות שכל יזם בתחום חייב להתמודד עימן.
· ניתוח תנועת גולשים – שיטות ודרכי איסוף, מעקב וניתוח תנועת הגולשים באתר – Google Analytics.
· שיווק יעיל באמצעות הרשתות החברתיות – רשתות חברתיות ורשתות ממוקדות נישה, קידום באמצעות רשתות חברתיות, יצירת באזז ויראלי, אתרי Social Bookmarking, Twitter, Facebook, LinkedIn ו- YouTube.
קהל יעד – הקורס מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעונינים להכיר את המונחים הבסיסיים הקשורים בשיווק עסקים באמצעות רשת האינטרנט.
מיועד גם עבור אלו המעוניינים בהקמת עסק עצמאי הנשען על פרסום
קורס לשיווק באינטרנט:
עלויות:
· לחברי איגוד האינטרנט הישראלי – 50 ש”ח למפגש או תשלום בראש ע”ס 300 ש”ח לכל המפגשים!
· אם אינכם חברים באיגוד האינטרנט הישראלי -עלות מפגש 100 ש”ח או תשלום מראש ע”ס 600 ש”ח לכל המפגשים.
· אפשרות לנרשמים חדשים לאיגוד האינטרנט הישראלי- אם אינכם חברים באיגוד האינטרנט הישראלי ומעוניינים להרשם, תוכלו ליהנות מעלות של 70 ש”ח למפגש.
מועדי הקורס:
· מפגש ראשון – 23.12.10 – הכרת עולם האינטרנט.
· מפגש שני – 13.1.11 – מחקר שוק וניהול אתר אינטרנט.
· מפגש שלישי – 17.2.11 – מהו קידום אורגני.4
· מפגש רביעי – 24.3.11 – מהו קידום ממומן.
· מפגש חמישי – 28.4.11 – נגישות וסטנדרטים.
· מפגש שישי – 19.5.11 – היבטים משפטיים בתחום ניהול ושיווק אתרי אינטרנט.
· מפגש שביעי – 23.6.11 – ניתוח תנועת גולשים.
· מפגש שמיני – 21.7.11 – שיווק ברשתות חברתיות.