5 טיפים חשובים לבחירת חברת קידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
מהם האלמנטים העיקריים שעלינו לחפש בחברת קידום אתרים בישראל? על פי מה נוכל לדעת את איכות החברה וממה כדאי לנו להיזהר?

ההצלחה בקידום אתרים תלויה רבות במיקום בו מופיע האתר במילות החיפוש הרלוונטיות, כיום כמעט לכל עסק שבבעלותו אתר יש שירות של קידום אתרים, חלק מהחברות מכשירות מקדמי אתרים מתוך החברה עצמה, אך בתחומים תחרותיים מאוד חברות מעוניינות בשירות חיצוני של חברות קידום אתרים שיספקו את התוצאות הרצויות.

אז מהם האלמנטים העיקריים שעלינו לחפש בחברת קידום אתרים בישראל? על פי מה נוכל לדעת את איכות החברה וממה כדאי לנו להיזהר.

  1. מומלץ לחפש חברה שתראה לנו דוגמאות לגיוון פרופיל הקישורים שהחברה בונה בשביל לקוחותיה.

כידוע קידום אתרים יעיל הוא בהתאם לביטוי ולתחום, שיטת עבודה בתחום אחד לאו דווקא יעילה בתחום אחר, מגוון רחב יותר של שיטות קידום ושיטות בניית קישורים יכולה להעיד שהחברה משתמשת בשיטות מגוונות ויהיה לה קל יותר לבודד משתנים בתהליך העבודה ובמנוע החיפוש ולפעול ביעילות לתת מענה.

במידה ואנו לא רואים תוצאות בזמן הרצוי, נוכל להיות בטוחים שהחברה תפעל בשיטות שונות בכדי להתגבר על כך, בניגוד לחברה בעלת שיטת עבודה גלובלית שתמשיך לבצע את אותה שיטה בתקווה שהמצב ישתפר.

בסופו של דבר היצירתיות של חברת קידום האתרים ותשתיות העבודה שלה יכולה לתת אינדיקציה מעולה לטיב החברה ולמענה שהיא יכולה לתת בשעת משבר או כאשר נעשה שינוי, חשוב לזכור שככל שקשת הקישורים היא מגוונת יותר, כך בניית הקישורים נראית טבעית יותר, כמו שצפוי לקרות בצורה טבעית.

  1. יש לחפש חברת קידום אתרים שתהיה לה שפה משותפת עם הגורמים האחרים שאיתם אנו עובדים

חברת בניית האתרים שלנו, אתרים עם שיתופי פעולה שונים שיש לנו, לקוחות שלנו שאנו יכולים למנף לטובת קידום וכו’. חברת קידום האתרים שבחרנו צריכה להיות ממש כמו צוות פנימי של עובדים בשביל האתר שלנו שמטרתם היא הצלחה בקידום האתר, חוסר תקשורת או קונפליקטים בין גורמים שונים לחברת קידום האתרים יכולה לפגוע באיכות העבודה שלה, ואף לפגוע במיקומים של האתר.

  1. חשוב לחפש חברת קידום אתרים שמכירה את הסקטור בו אנו עובדים, אך אסור לשכוח שחברה זו תעבוד בגישה שונה משאר לקוחותיה (סעיף מספר 1).

חברת קידום אתרים שמכירה את השוק ואת הסקטור בו אנו עובדים יכולה להיות נכס ממשי, מעבר להכרת השוק עצמו, התמצאות במילות מפתח יעילות ומבט מעמיק יותר על המתחרים שלנו, אנו מקבלים גם חברה שכנראה יש לה תשתית עבודה להחלפות קישורים בתחום, שיכולה ליצור שיתופי פעולה בשבילנו.

חשוב לזכור שלמרות הידע יש לתת דגש על עבודה חדשה ויצירתית, ולא לעבוד לפי שיטה שאולי פחות מתאימה לאתר שלנו.

  1. יש להימנע מחברת קידום אתרים המבטיחה תוצאות משמעותיות בזמן מאד קצר

אחת הבעיות העיקריות בתחום קידום אתרים הוא שניתן לקדם בשיטות פסולות, ולהגיע לתוצאות מאד מהר. חשוב לזכור ששיטות אלו עובדות בטווח הקצר אך פוגעות באתר בטווח הארוך, כי ברגע שגוגל מזהה את זה האתר נענש ויורד מתוצאות החיפוש.

חברה המבטיחה לכם מקום בשלישייה הראשונה בתחום תחרותי תוך פחות משלושה חודשים או אפילו תוך שישה חודשים, כנראה משתמשת בשיטות עבודה פסולות שיכולות להוביל את האתר לכישלון.

ספאם של קישורים זו התופעה הנפוצה ביותר שגוגל ומנועי חיפוש אחרים נלחמים בה, לכן קידום המבוסס על שיטות אלו מעמיד את האתר בסיכון ממשי להיעלמות מתוצאות החיפוש ורבות הדוגמאות לכך.

קידום אתרים הוא תהליך ארוך, שלוקח זמן והשקעה לטווח ארוך משתלמת, הרבה יותר מ-15 דקות של תהילה בעמוד הראשון.

  1. חפשו חברת קידום אתרים שמוכנה להיות בשקיפות מלאה עמכם על כל הפעולות הנעשות לקידום האתר שלכם

חברות קידום אתרים אשר לא פותחות בצורה שקופה את העבודה מול הלקוח משאירות את הלקוח באפילה ולמעשה יוצרת חוצץ בין מה שהלקוח משלם לתפוקה שהוא מקבל, הלקוח אינו מקבל את התמונה המלאה תמורת כספו.

נסו למצוא חברת קידום אתרים המציעה שקיפות מלאה, שתתן דיווחים חודשיים לגבי כל שנעשה בשביל לקדם את האתר באותו חודש, ולבקש דוחות כאלו וכמה שיותר מפורטים, מחובתם כלקוח עתידי לבקש לראות דוגמא לדו”ח חודשי, ולדרוש שקיפות מלאה. זכותנו כלקוחות משלמים לקבל את המידע המלא תמורת כספנו.

כך כלקוח נבטיח לעצמנו שחברת קידום האתרים לא תבצע קידום בשיטות פסולות של “קישורים נסתרים” “קלואוקינג” ושיטות קידום אתרים שיכולות להזיק לאתרינו ואף להעלימם מתוצאות החיפוש.

סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן