אם תרשמו בחלון החיפוש של מנועי החיפוש את השם facebook תקבלו רעיונות שנמצאו פופולאריים בחיפושים. ומעניין יהיה לגלות למה אנשים סבורים שפייסבוק גורם…
תוכלו לצפות בשאילתות פופלאריות ע”י כתיבת הביטוי והחיפושים הפופלריים לא יאחרו להגיע קחו לדוגמה את הביטוי facebook causes”” בגוגל תקבלו את הרעיונות הבאים-
כאן מסתבר שהוא גם יכול לגרום לנישואין, למערכות יחסים ולוירוסים…
גם בינג מציג את פייסבוק כגורם פופולארי לגירושין.
כשבודקים את המגמות באמצעות כלי ה-trends של גוגל מוצאים שאנשים לא מחפשים למה פייסבוק גורם באופן כללי אלא מדובר בחיפושים יותר ממוקדים שנעשים בעיקר עקב שמועות שמופצות כך שחשוב לקחת בחשבון שלא תמיד מה שאנשים מחפשים היא בהחלט המציאות הקיימת, אז אל תמהרו להסמיך את פייסבוק כגורם רשמי לגירושין!
והמוסר השכל ברור.. לשאילתות החיפוש שלנו השפעה ניכרת על מנועי החיפוש!