טיפים לפרסום יעיל בגוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
להלן רשימת טיפים קצרה. את הרשימה המלאה תוכלו לקבל בסמינר לפרסום יעיל בגוגל.

טיפים לניהול מסע פרסום יעיל בגוגל AdWords
להלן רשימת טיפים קצרה. את הרשימה המלאה תוכלו לקבל בסמינר לפרסום יעיל בגוגל.

  1. יש לדאוג לכך שמילת המפתח (בגללה הופיע מודעת הפרסום שלכם) תופיע במודעת הפרסום ובדף הנחיתה (הדף הראשון אליו מופנה הגולש שמקליק על המודעה).
  2. דפי נחיתה המושתתים על תמונות ללא כיתוב טקסטואלי בגוף הדף (הכיתוב בהם מופיע כחלק מהתמונה) מהווים בעיה.
  3. גוגל יציג את מודעות הפרסום שלכם גם עבור מילים “דומות” למילות המפתח שלכם דבר היכול לפגוע ב- CTR של המילים. בכדי להימנע מכך יש לעבוד עם מילות מפתח אשר הוגדרו כמילים בעלות התאמה מדויקת או התאמה מלאה (מילה בתוך גרשיים או בתוך סוגרים מרובעים)
  4. עקבו אחר הסטטיסטיקות ובדקו מה הם הימים והשעות במהלך השבוע “היעילים ביותר” והגבילו את מסע הפרסום לזמנים אלו.
  5. השתמשו בהכנסה דינאמית של מילות מפתח למודעות. בצורה זו תעלו את ה-CTR ללא הצורך לכתוב גרסאות רבות של מודעות דומות.
  6. עדיף לנהל מסעות פרסום נפרדים לרשת החיפוש ולרשת התוכן.
  7. השתמשו במעקב ההמרות של גוגל (או אחר) לייעול מסעות הפרסום.
  8. אל תשלבו מספרי טלפון במודעות שלכם – ה- CTR נפגע ואתם בסופו של דבר תשלמו יותר.

מומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן