טיפים לניהול מסע פרסום יעיל בגוגל AdWords
להלן רשימת טיפים קצרה. את הרשימה המלאה תוכלו לקבל בסמינר לפרסום יעיל בגוגל.
- יש לדאוג לכך שמילת המפתח (בגללה הופיע מודעת הפרסום שלכם) תופיע במודעת הפרסום ובדף הנחיתה (הדף הראשון אליו מופנה הגולש שמקליק על המודעה).
- דפי נחיתה המושתתים על תמונות ללא כיתוב טקסטואלי בגוף הדף (הכיתוב בהם מופיע כחלק מהתמונה) מהווים בעיה.
- גוגל יציג את מודעות הפרסום שלכם גם עבור מילים “דומות” למילות המפתח שלכם דבר היכול לפגוע ב- CTR של המילים. בכדי להימנע מכך יש לעבוד עם מילות מפתח אשר הוגדרו כמילים בעלות התאמה מדויקת או התאמה מלאה (מילה בתוך גרשיים או בתוך סוגרים מרובעים)
- עקבו אחר הסטטיסטיקות ובדקו מה הם הימים והשעות במהלך השבוע “היעילים ביותר” והגבילו את מסע הפרסום לזמנים אלו.
- השתמשו בהכנסה דינאמית של מילות מפתח למודעות. בצורה זו תעלו את ה-CTR ללא הצורך לכתוב גרסאות רבות של מודעות דומות.
- עדיף לנהל מסעות פרסום נפרדים לרשת החיפוש ולרשת התוכן.
- השתמשו במעקב ההמרות של גוגל (או אחר) לייעול מסעות הפרסום.
- אל תשלבו מספרי טלפון במודעות שלכם – ה- CTR נפגע ואתם בסופו של דבר תשלמו יותר.