בצעו בדיקות לפני שאתם מאבזרים את האתר

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בימים אלה ניתן להוסיף כל כך הרבה פרמטרים וטכנולוגיות לאתר, לדוגמה: עדכוני חדשות, סרטוני וידאו, אפשרויות חיוג ובעצם כמעט כל דבר שאתם מאמינים כי עשוי לתרום לכם שיווקית ולשפר את חוויית הגולש באתרכם.
בימים אלה, ניתן להוסיף כל כך הרבה פרמטרים וטכנולוגיות לאתר, לדוגמא: עדכוני חדשות, סרטוני וידאו, אפשרויות חיוג ובעצם כמעט כל דבר שאתם מאמינים כי עשוי לתרום לכם שיווקית ולשפר את חוויית הגולש באתרכם.
ישנם מאפיינים אשר באופן אינטואיטיבי, הנכם יודעים כי הם תורמים לאתר ובעלי ערך מוסף עבורו. חלק מהאפשרויות השונות הינן “ניטראליות” – לא מוסיפות ולא גורעות. אבל חלק מהאייקונים / ממשקים / פרמטרים, יכולים בהחלט לפגוע באתר ולצמצם את תנועת הגולשים בו.
אחד הכלים שיסייעו לכם להבחין בין עיקר וטפל ו”להפריד את החיטה מהמוץ” הוא:
website-testing tool של גוגל.
גוגל מציגה דוגמא, סיפור להמחשת היעילות בשימוש בכלי זה:
חברת Dale and Thomas Popcorn השתמשה בתו אמינות עסקית במשך שנים והניחה כי זה מעודד את המבקרים לקנות את פופקורן הגורמה שלהם. יום אחד, יצר עימם קשר איש מכירות מחברה מתחרה והציע להם את התו שלהם. המוצר היה יקר יותר, אך אותו איש מכירות הסביר בביטחון רב, כי אין ספק כי המוצרים שלהם יימכרו טוב יותר, ויהפוך את פער המחירים ללא רלוונטי.
מנהלת השיווק החליטה לבצע ניסיון ולקבל החלטה על סמך נתונים, ולא על סמך תחושות ומחשבות.
היא ביצעה ניסויWebsite Optimizer באמצעות  באופן הבא – היא חילקה את התנועה באתר לשלוש קבוצות: שליש מהגולשים ראו את התו המקורי, שליש ראו את החדש, ושליש לא ראו אף אחד מהם.
היא השוותה בין שיעור הרכישות שבוצעו על ידי כל קבוצה וגילתה כי אם אין תו אמינות המכירות אכן נפגעות. התו החדש אכן השפיע לטובה, אך ההבדל בין המכירות שבוצעו בקבוצה שנחשפה לתו המקורי, לבין אלה שבוצעו בקבוצה שנחשפה לתו החדש, היה שולי ולא הצדיק את השקעת המשאבים הנוספת.
באמצעות ניסוי זה, נמנעה החברה מבזבוז מיותר של כספים. את אותם המשאבים ניתן להשקיע בשיווק יעיל של האתר.