בסרטון זה מסביר ג’קי מושג חשוב מאוד בעולם קידום האתרים האורגני – אופטימיזציית תוכן לדף נחיתה.
מה זה אופטימיזציית תוכן?
בסרטון על התאמת מילות מפתח לדפי נחיתה למדנו לחבר בין מילת מפתח לקידום לבין דף מסוים באתר, שבאמצעותו נקדם את מילת המפתח. על מנת ליצור את ההתאמה הזאת, עלינו להבין שהתוכן בדף אינטרנט הוא לא רק המלל שמופיע בו אלא כל הרכיבים בדף – סרטונים. תמונות, קבצי שמע, טבלאות וכו’. כעת עלינו לשכנע את גוגל שהדף שבחרנו הוא הכי מתאים להצגה במיקום גבוה בעבור הביטוי, וזאת אנחנו עושים באמצעות תהליך אופטימיזציית התוכן, שבו אנו מנגישים את התכנים בדף לגוגל תוך הדגשת הביטוי המקודם.
מדוע אופטימיזציית תוכן חשובה כל כך לקידום אתרים אורגני?
חשוב לזכור, ודיברנו על כך גם בסרטון זה, שמנועי החיפוש מבינים את התוכן בצורה מאוד מוגבלת, מכיוון שהם רובוטים ולא בני אדם. המידע שאוספים הרובוטים מועבר לעיבוד האלגוריתמים של גוגל, וכך מתקבלת ההחלטה איזה דף יופיע גבוה בעבור הביטוי הזה ואיזה לא. על כן, חשוב להנגיש למנועי החיפוש את התוכן בדף כך שהם יוכלו להבין אותו היטב, כמעט כמו בני אדם.
בסרטון ג’קי מראה דוגמה מרתקת לאופן החלקי והמוגבל שבו גוגל “מבינה” את התוכן בדף, ואיך אפילו ניתן להתל בה ולבלבל אותה, מה שלא היינו מצליחים לעשות לגולש האנושי. מומלץ לצפות!
רוצים ללמוד עוד על הנושא של אופטימיזציית תוכן? הצטרפו לקורס אונליין לקידום אתרים