בשנים האחרונות, רשת האינטרנט הפכה לזירת השיווק והפרסום העיקרית, והתחרות על ה”נראות” בה הולכת וגוברת בקצב מסחרר. מעסקים קטנים/בינוניים ועד לארגונים הגדולים, כולם מתחרים על הגולשים, אשר הינם הלקוחות הפוטנציאלים, ושואפים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם בעזרת מגוון פלטפורמות אינטרנטיות.
השוק מציע מגוון פלטפורמות פרסומיות ברשת, ועם זאת שני השחקנים העיקריים הם הפייסבוק והגוגל. על מנת להגביר את הנראות ברשת, להגיע לקהלים רלוואנטיים, להרחיב את קהל הלקוחות ולהפיק מהרשת את המיטב, יש להעלות קמפיינים אפקטיביים. קידום ממומן מגדיל משמעותית את הסיכויים להגברת העניין ו”תפיסת” תשומת ליבו של הגולש. ניהול של קמפיינים בגוגל ובפייסבוק, ללא ידע בתחום, הינו כמעט חסר תועלת ולא ישיג לאורך זמן את התוצאות הרצויות.
קורס PPC, ניהול קמפיינים ממומנים, הינו קורס מעשי המקנה את הידע והניסיון הנדרשים לניהול יעיל של קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק (כולל מובייל ויוטיוב).
המשתתפים בקורס ייחשפו לשיטות פרסום ולכלים החדשניים ביותר, המשפרים את תהליכי העבודה ומייעלים את הקמפיינים. בנוסף לכך, התלמידים יקבלו סיוע בהכנה לקראת מעבר מבחני ההסמכה של Google AdWords.
במהלך קורס PPC וניהול קמפיינים ממומנים יילמדו בין היתר, אסטרטגיות מנצחות לניהול קמפיינים משלב אפיון הקהל, גיבוש הקונספט, בחירת שיטת הקידום המתאימה למטרה וליעד דרך בחירת תקציב ושיטת תשלום ועד כתיבת ועיצוב מודעה מנצחת וביצוע אופטימיזציה המבוססת על ניתוח אנליטי מתקדם.
קורס PPC קידום ממומן נותן מענה מדויק לכל המעוניין להתמקצע בתחום ולמקסם את תוצאות הפרסום ברשת.
במהלך הקורס התלמידים יתרגלו את החומר הנלמד, הלכה למעשה, על העסקים/אתרים שלהם. 

הקורס מנוהל על ידי ג’קי סויקיס, מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מנהל הפיתוח העסקי בחברת סאו סימפל בע”מ, בשיתוף עם מכללת ג’ון ברייס תל אביב וירושלים. ההצלחה הפנומנלית של הקורס היא תוצר של רצון עז לשתף ולהעביר ידע שלא יסולא בפז וניסיון בפועל של למעלה מ-18 שנים ושל שיתוף הפעולה עם המכללה המובילה בארץ.

תמונות מתוך כנס בוגרי קורס קידום אתרים

דרישות קדם

הכרות בסיסית עם פייסבוק.

חשבון קיים בפייסבוק ובגוגל (במידה ולמשתתף אין חשבונות קיימים המרצה יעזור בהקמה של חשבון כזה).

קהל יעד

בעלי עסקים המעוניינים לפרסם את עסקיהם באופן יעיל בגוגל ובפייסבוק.

תכנית הקורס

היקף הקורס: 140 שעות אקדמיות פרונטליות

גוגל AdWords (כולל מובייל ויוטיוב)

  • גוגל אדוורדס ומקומה בשיווק העסק
  • עגה מקצועית – מונחי היסוד
  • היכרות ראשונית עם מבנה החשבון
  • סוגי חשבונות
  • ניהול חשבונות מרובים באמצעות חשבון MCC
  • ניהול הרשאות גישה לחשבון
  • סוגי קמפיינים ויחסי הגומלין בניהם בהקשר ליעדי הפרסום
  • פילוח קהלים
  • מחקר מילות מפתח
  • תכנון וניהול קמפיין פרסומי ברשת החיפוש הלכה למעשה
  • תכנון וניהול קמפיין שיווק מחדש ברשת החיפוש
  • מודעות, תוספי מודעות, מודעות ספירה לאחור, מילות מפתח דינמיות
  • דגשים לפרסום אפקטיבי במובייל
  • שיטות אופטימיזציה
  • שיטות מעקב וניטור
  • תכנון וניהול קמפיין פרסומי ברשת המדיה פילוח לקוחות ומחקר אתרים
  • תכנון וניהול קמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה
  • יצירת רשימות קהלים לטובת שימוש בקמפיין רימרקטינג.
  • הקמת מודעות רספונסיביות ודגשים בבניית קריא ייטיב
  • דגשים לפרסום אפקטיבי במובייל
  • תכנון וניהול קמפיין Gmail Sponsored Promotions (GSP)
  • דגשים ליצירת קריא ייטיב מותאם למודעות Gmail
  • ניתוח ואופטימיזציה
  • תכנון וניהול קמפיין וידאו YouTube
  • סוגי מודעות
  • אפשרויות מעקב ואופטימיזציה
  • היכרות מעמיקה עם שיטות תמחור מתקדמות
  • יצירת תקציבים משותפים
  • עבודה עם כללים אוטומטיים
  • מחולל הדו”חות
  • גוגל אדיטור
  • Google tag manager
  • Google tag assistant
  • הפעלת ניסויים ברמת קמפיינים
  • אינטגרציה בין כלי מנהלי אתרים Search Console לבין Adwords והפקת דו”חות משולבים

ניהול קמפיינים ב facebook

  • שיווק אונליין ואופליין – מאיפה מתחילים
  • תוכנית עסקית
  • תוכנית שיווקית
  • הגדרת מטרות לפעילות במדיה החברתית בפייסבוק
  • הגדרת קהלים לפעילות במדיה החברתית

משימה: הכנת תוכנית עסקית ושיווקית עפ”י פורמט בנוי מראש / פורמט בבנייה אישית שלהם ובניית אסטרטגייה לפעילות במדיה החברתית בהתאם לתוכניות העסקית והשיווקית

  • בניית דף עסקי בפייסבוק
  • בניית קבוצה בפייסבוק
  • אסטרטגיית תוכן בדף העסקי – מדיה וכתיבה שיווקית
  • הקמת חשבון פרסום ממומן בפייסבוק
  • סוגי קהלים בחשבון הפרסום ובנייה שלהם

משימה: הכנת גאנט תוכן רבעוני לפרסום בפייסבוק לדף ולקבוצה ובניית קהלים במערכת הפרסום

  • הכרת מערכת הפרסום והממשקים שלה
  • הכרת מבנה קמפיין ממומן בפייסבוק
  • הכרת סוגי הקמפיינים השונים
  • בניית קמפיין ממומן לקידום הפוסטים בדף

משימה: הקמת קמפיין ממומן לקידום התוכן בפייסבוק ובניית התוכן לפרסום בדף הפייסבוק לתקופת חודש פעילות

  • שילוב הממשקים בדף העסקי והקבוצה בפייסבוק
  • ניהול אינטראקציות עם הגולשים, שירות לקוחות והתמודדות עם משברי מדיה.
  • בחינת ראשונית של תוצאות קידום ממומן
  • ייעול זמנים בניהול הפרסום הממומן

משימה: בחינת תוצאות והפקת דו”ח פעילות ראשוני

 

  • ניתוח נתוני הפעילות בדף העסקי
  • ניתוח נתוני הפעילות בחשבון הפרסום
  • ניתוח נתוני הפעילות ב-audience insight
  • שילוב כלל נתוני הניתוח והסקת מסקנות להמשך הפעילות

משימה: הפקת דו”ח פעילות תקופתי מלא

  • הכרת קמפיין הפנייה לאתר
  • הכרת קמפיין לידים
  • הכרת קמפיין המרות

משימה: בניית 3 קמפיינים – הפנייה לאתר, לידים והמרות.

סגל המרצים

דנה צפריר

מנהלת מחלקת הפרסום בגוגל אדוורדס בחברת סאו סימפל, מומחית בניהול קמפיינים ממומנים בפלטפרומות שונות בשווקים תחרותיים ביותר בארץ ובעולם.

שמי אוסטרובסקי

שמי אוסטרובסקי

מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.

בשיתוף מכללת ג'ון ברייס
הקורס מועבר בשיתוף מכללת ג'ון ברייס ומתקיים במכללה בכתובת חומה ומגדל 29, תל-אביב

למדו אצלנו

צרו עמנו קשר

054-455-6217 - ג'קי, מנהל הקורס

[gravityform id=1 title=false description=false]

בוגרי הקורסים ממליצים!

"במילה אחת-בית! לפני הקורס, במהלכו ובסופו בכל רגע שעלתה שאלה, או רצון להבין ולדעת יותר, חייגתי וקיבלתי מענה מלא ומקצועי"
ליאת קדוש
ליאת קדוש
"מעבר לקורס המקצועי והמצוין כשיצאתי לחיים האמתיים ולא משנה כמה זמן עבר, תמיד יש לי תמיכה מקצועית, בכל יום ובכל שעה"
גלעד צאיג, מקדם אתרים מוסמך
גלעד צאיג
" מורים מקצועיים, תוכן מקיף, תמיכה אין סופית והכי חשוב, הם לא מרפים ממך עד שאתה מוצא עבודה"
טליה בן הרוש
טליה בן הרוש

לתלמידים ובוגרים

"לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, הקורס של סאו סימפל וג'קי סויקיס יקנו לכם את כל הכלים הדרושים להצליח בתחום"
גרי רויף
גרי רויף
"הקורס היה מרתק, מעניין, מפתח ובעיקר נתנו לי הכלים להתמודד עם עבודת הקידום. כיום אני מתפרנסת מצוין ונהנית מכל רגע"
רותם וילקום
רותם וילקום