קורס מנהלי דיגיטל

בימים אלה, כשכל דרדק יכול להרים קמפיינים, להעלות פוסטים שקריים ולברוא עולמות וירטואליים המתבססים פחות או יותר על כלום, מנהל הדיגיטל מוצא את עצמו נאבק באוקיאנוס דיגיטלי אשר צליחתו בבטחה מחייבת ידע מעמיק, ראייה רחבה, ניתוח מושכל ויכולת להסיק מסקנות אופרטיביות.

פיתוח אסטרטגיית הדיגיטל של הארגון אינה דבר של מה בכך. מנהל הדיגיטל נדרש לחשוף את המותג, המוצרים והשירותים של הארגון באופן המיטבי בפני קהל היעד הנכון, בערוצים הדיגיטליים הרלבנטיים השונים.

לצד הראייה האסטרטגית, בעת הצורך, על מנהל הדיגיטל לטפל ביעילות במשברים, המהווים חלק בלתי נפרד מההוויה הדיגיטלית.

התפקיד מצריך אף את היכולת לאסוף ולנתח את הנתונים מהקמפיינים והפעילויות בערוצים השונים ולנסות לשפר אותם ללא הרף. מלאכה זו אינה פשוטה כלל וכלל ודורשת מצד אחד ידע והבנה מעמיקה של ערוצי השיווק הדיגיטליים הקיימים כיום ומצד שני הכרת מטרות ויעדי הארגון.

הקורס למנהלי דיגיטל מעניק למשתתפים בו את הידע הנדרש לתפקיד חשוב זה ובנוסף מכין את המשתתפים למבחני ההסמכה של גוגל אדוורדס וגוגל אנליטיקס.

דרישות קדם

  • ידע וניסיון בתחום הדיגיטל
  • מילוי שאלון מועמדות לקראת ראיון אישי לבדיקת התאמה. לשאלון לחצו כאן >>
  • הרישום לקורס מותנה בראיון עם מנהל מקצועי

קהל יעד

בעלי רקע באחד או יותר ממרכיבי הדיגיטל בארגון, אנשי שיווק, אנשי דיגיטל, מקדמי אתרים, מנהלי מדיה חברתית, בוגרי קורס קידום אתרים / מדיה חברתית, או בוגרי תואר אקדמי במנהל עסקים/ תקשורת עם התמחות בשיווק המעוניינים להתמקצע בעולם הדיגיטל על כל מרכיביו.

תוכנית הקורס

היקף הקורס: 288 שעות אקדמיות פרונטליות

Web Analysis (הכנה למבחן ההסמכה של גוגל)
  • היכרות עם כלי Google Analytics כולל הטמעה והגדרות
  • היכרות עם המושגים, הממשקים והתצוגות השונות
  • מעקבים אחרי נתונים - התראות, מרכזי שליטה, נתונים בזמן אמת
  • ניתוח נתוני גולשים
  • ניתוח מקורות התנועה והגדרת קמפיינים מותאמים אישית
  • ניתוח ביצועי דפים באתר, חיפושים פנימיים וביצוע ניסויי תוכן בתוך גוגל אנליטיקס
  • ניתוח מסלולי ניווט באתר- Funnels
  • זיהוי יעדים עסקיים והגדרת מדדי ביצוע- KPI
  • ניתוח המרות ונתוני Multi Channels
  • הגדרות וניתוח נתוני מסחר אלקטרוני (Ecommerce)
  • הגדרת אירועים ומעקבים לזיהוי התנהגות הגולשים ובחינת יעילות האתר, כולל שימוש ב- Google Tag Manager
  • ניהול רשימות רימרקטינג
  • הגדרת סגמנטים מתקדמים
  • בניית דו"חות מותאמים אישית (Custom Reports)
  • הכנה למבחן ההסמכה האישית של גוגל אנליטיקס
ניהול קמפיינים (כולל הכנה למבחן ההסמכה של גוגל)
  • מחקרי שוק ומתחרים
  • הגדרות ומיקוד קהלים
  • מודלים
  • Remarketing
  • עולם הקמפיינים הממומנים של גוגל
  • ניהול קמפיינים ב facebook ולינקדאין
  • ניהול קמפיינים ברשתות התוכן Outbrain ו- Taboola
  • הקמת וניהול קמפיינים פרסומיים במדיה הסלולארית
  • קמפיין ווידאו
  • בניית אסטרטגיה רב ערוצית
  • שיפור תהליכים ומיטוב המרות
שיווק באמצעות תוכן
  • מאסטרטגיית תוכן לתוכנית תוכן אסטרטגית
  • כתיבה שיווקית משכנעת לשיווק ולמכירות
  • ערוצי תוכן חובקי רשת למגה נוכחות אפקטיבית
  • בנייה וניהול של ערוצי הפצה ממוקדים
  • טקטיקות לבניית אנגייג'מנט עם לקוחות פוטנציאלים
  • בלוגינג אישי לבניית עסק אונליין ובלוגינג עסקי
  • קריאה לפעולה
  • דפי נחיתה
שיווק בדוא"ל
  • מגנט לידים
  • סגמנטציית מנויים
  • אסטרטגיות אוטוריספונדר
  • שיגרת שיווק באמצעות דוא"ל
  • חיבור למערכות דיוור ייעודיות
  • מעקב, מדידות ושיפור ביצועיים
Marketing Automation
  • התממשקות לערוצים מרובים
  • ניטור התנהגות הגולשים בערוצים השונים
  • המרת התנהגות לטריגרים
  • תכנון ובניית תהליכי שיווק אוטומטיים בהתאם להתנהגות הגולש
שיווק ופרסום במובייל
  • מבוא לשיווק במובייל
  • אפשרויות הפרסום במובייל
  • אתר רספונסיבי ואתר מותאם
  • אופטימיזציה ל Appstore (ASO) ו Google Play
  • שיווק אפליקציות – App Marketing
Media Buying
  • מפרסמים ושותפים
  • רשתות שותפים
  • חקר שותפים
  • Double Click
Reputation Management
  • מותג אישי ומותג עסקי
  • חיזוק המותג
  • ניטור הרשת
  • ניהול משברים
  • הדחקת אזכורים שליליים
SEO
  • תחרות מילות מפתח ומתחרים
  • On Page /  Off Page
  • אסטרטגיית קישורים
  • קידום בשפות ובמיקומים שונים
  • GSC
  • כלים לבקרה ולניהול תהליכי קידום
מכירה אונליין
  • הכרות עם מודלים מכירות אונליין
  • איתור וזיהוי מגמות ביקוש למוצרים
  • הכרות עם הפלטפורמות המובילות Ebay, Amazon, Aliexpress ו Alibaba
  • סליקה באונליין PayPalו- Payoneer
  • Drop shipping
  • הקמת חנות וירטואלית, הכרות עם WORDPRESS ,SHOPIFY, MAGENTO
  • חווית הלקוח והנעה לפעולה
  • קידום ופרסום חנויות אונליין בערוצים השונים
מדיה חברתית ורשתות שיתוף
  • אז מה באמת עובד ולמי?
  • Facebook, LinkedIn, pInterest, Instagram
  • ניהול פרופילים אישיים ועסקיים
  • בניית מותג
  • ניהול משברים
  • מחקרי רשת, ניתוחי פרסונות ופעילות
  • סימביוזה בין הרשתות החברתיות לנכסים אחרים
חווית משתמש
  • מבוא לחוויית משתמש - המהות, החשיבות, האסטרטגיה והתהליך
  • ניתוח קהל היעד
  • תכנון מסך אפקטיבי
  • מודלים בניווט וארכיטקטורת מידע, עץ מסכים
  • תקשורת משתמש ומערכת
  • microcopy
  • כלי אפיון
  • עקרונות היסוד באפיון למובייל
  • הצד השיווקי של חוויית המשתמש
  • בדיקות שמישות
שיווק באמצעות וידאו
  • אתרי שיתוף
  • הקמת וניהול ערוץ ממותג
  • זיהוי וניתוח מגמות
  • אופטימיזציה לסרטונים
  • קידום והפצת סרטונים
  • עוקבים (מנויים)
היבטים משפטיים
אסטרטגיה כוללת
  • סימביוזה רב ערוצית
  • כלים ושיטות לניהול דיגיטל רב ערוצי

סגל המרצים

ג'קי סויקיס

ג'קי סויקיס

מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ; מנהל בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל

ציפי ברמן קרופרו

ציפי ברמן קרופרו

מומחית ל-Web Analysis. מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. מנהלת התחום בחברת סאו סימפל

img_0136-edit

דנה צפריר

מנהלת מחלקת הפרסום בגוגל אדוורדס בחברת סאו סימפל, מומחית בניהול קמפיינים ממומנים בפלטפרומות שונות בשווקים תחרותיים ביותר בארץ ובעולם.

נועם מוכתר

נועם מוכתר

מומחה קידום אתרים, מנהל לקוחות ותחום מובייל בחברת סאו סימפל

שמי אוסטרובסקי

שמי אוסטרובסקי

מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.

עידית נעמן

עידית נעמן

מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. הבעלים של חברת "ContentWise". המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים.

דן אור-חוף

עו"ד דן אור-חוף

אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני – מייסד ובעלים; עורך דין מוסמך בישראל ובניו-יורק, ארה"ב; מלווה חברות טכנולוגיה, אינטרנט, תקשורת

בשיתוף מכללת ג'ון ברייס
הקורס מועבר בשיתוף מכללת ג'ון ברייס ומתקיים במכללה בכתובת חומה ומגדל 29, תל-אביב

למדו אצלנו

צרו עמנו קשר

054-455-6217 - ג'קי, מנהל הקורס

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

בוגרים ממליצים!

"במילה אחת-בית! לפני הקורס, במהלכו ובסופו בכל רגע שעלתה שאלה, או רצון להבין ולדעת יותר, חייגתי וקיבלתי מענה מלא ומקצועי"
ליאת קדוש
ליאת קדוש
"מעבר לקורס המקצועי והמצוין כשיצאתי לחיים האמתיים ולא משנה כמה זמן עבר, תמיד יש לי תמיכה מקצועית, בכל יום ובכל שעה"
גלעד צאיג, מקדם אתרים מוסמך
גלעד צאיג
" מורים מקצועיים, תוכן מקיף, תמיכה אין סופית והכי חשוב, הם לא מרפים ממך עד שאתה מוצא עבודה"
טליה בן הרוש
טליה בן הרוש

לתלמידים ובוגרים

"לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, הקורס של סאו סימפל וג'קי סויקיס יקנו לכם את כל הכלים הדרושים להצליח בתחום"
גרי רויף
גרי רויף
"הקורס היה מרתק, מעניין, מפתח ובעיקר נתנו לי הכלים להתמודד עם עבודת הקידום. כיום אני מתפרנסת מצוין ונהנית מכל רגע"
רותם וילקום
רותם וילקום