טיפים, פתרונות ותשובות בקידום אתרים

מדד הרלבנטיות

מהו מדד הרלבנטיות? וכיצד הוא קשור לבחירת מילות מפתח לקידום? צפו בסרטון מבית סאו סימפל כדי להימנע מטעויות SEO שיבזבזו לכם זמן ומשאבים
נגן וידאו

כאשר אנו בוחרים מילות מפתח לקידום, איננו יכולים להתבסס על כלים אוטומטיים שיעשו בעבורנו את העבודה. בסרטון זה תגלו כי יש דברים שרק עין אנושית יודעת לזהות, והם חשובים מאוד לבחירה נכונה של הביטויים שנקדם.

מהו מדד הרלבנטיות?

מדד הרלבנטיות של הביטוי נותן לנו אינדיקציה לגבי האופן שבו גוגל מבין את השאילתה שהקלדנו בחיפוש ומבהיר לנו עד כמה הביטוי מתאים לקידום בעבורנו.

כאשר אנחנו מחפשים משהו בגוגל ואנחנו מקלידים שאילתה מסוימת, אנחנו יודעים אילו תוצאות אנו צפויים לקבל, אך לעתים נגלה שגוגל מציע תשובות אחרות לגמרי ממה שחשבנו, מכיוון שהוא מבין אחרת את הביטוי המחופש. ביטוי כזה יוגדר כבעל רלבנטיות נמוכה.

מדד הרלבנטיות בקידום אתרים אורגני

כעת ג’קי מציג שתי דוגמאות לביטויים שאנו חושבים שמתכוונים לדבר אחד, אך גוגל מציגה בעבורם תוצאות שונות לגמרי. במקרים אלו, כמקדמי אתרים, נמליץ ללקוח שלא לבחור בביטויים אלו, גם אם נפח החיפושים שלהם גבוה, שכן אם גוגל קבעה כי המשמעות שלהם שונה – לא נצליח להתברג בהם גבוה ולא נגשים את מטרות הקידום. במקום זאת, נבחר בביטויים שיש להם רלבנטיות גבוהה.

מדד הרלבנטיות נבדק במסגרת בדיקת מילות המפתח, ובסרטון ג’קי מסביר כיצד ניתן לבדוק כל ביטוי ולתת לו ציון רלבנטיות שאותו ניתן להשוות עם הביטויים האחרים המועמדים לקידום. את זה אף כלי אוטומטי לא יכול לבצע במקומכם. אז כדאי מאוד לצפות וליישם את השיטה כבר בבדיקת המילים הבאה שלכם!

רוצים ללמוד עוד על הנושא של מדד הרלבנטיות? הצטרפו לקורס SEO אונליין

עוד טיפים ופתרונות בנושא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *