קידום תמונות באינטרנט הינו אפיק שיווקי בעל חשיבות עליונה לצלמים ולבעלי עסקים כאחד. התמונות הינן שפה בין לאומית החוצה מדינות, יבשות ותרבויות. שילובן של התמונות במדיה הדיגיטלית, מגדילים את מרחב הפרסום למימדים ללא גבולות ומאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים להגיע אליך מכל מקום ובכל שפה בעולם וכל זאת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

לומדים בקורס פרסום ושיווק תמונות
לומדים בקורס פרסום ושיווק תמונות

בקורס נלמד כיצד לשווק באמצעות תמונות, רעיונות, מוצרים, שרותים ולהעצים את המוניטין האינטרנטי של הצלם. כמו כן נחשוף את אפיקי הפרסום במרחב האינטרנטי ואת הערוצים הבולטים למכירת תמונות העומדים בפני הצלם ולנהל מוניטין מקצועי ואיכותי ברשת הן כצלם והן כעסק.

הקורס מותאם לצלמים ולבעלי עסקים ללא ניסיון אינטרנטי שיווקי קודם ולמעשה, דרישות הסף הינן: הכרת האינטרנט והרשת החברתית פייסבוק ברמה בסיסית.

דרישות קדם

הכרת האינטרנט והרשת החברתית פייסבוק ברמה בסיסית

קהל יעד

הקורס מותאם לצלמים ולבעלי עסקים ללא ניסיון אינטרנטי שיווקי קודם

תוכנית הקורס

היקף הסמינר: 20 שעות

  • מבוא לפרסום ולמכירת
  • תמונות באינטרנט
  • הקמת אתר תמונות
  • קידום תמונות במנועי החיפוש
  • לדעת מה לצלם
  • באינטרנט תמונה זה לא רק ויז’ואל
  • עולים לרשת
  • רשתות חברתיות ורשתות שיתוף בשרות הצלמים
  • אתרי שיתוף והפצה
  • שיווק תמונות באמצעות פורומים ובלוגים
  • אתרי Microstock
  • צילומים ואינטרנט – היבטים משפטיים
  • ניהול מוניטין הצלם באינטרנט

מרצים

ג'קי סויקיס

ג'קי סויקיס

מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ; מנהל בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל

מישל בראונשטיין

מישל בראונשטיין

צלם ועיתונאי טבע המתמחה בצילומים תת ימיים המפורסמים במגזינים מובילים בעולם.

דן אור-חוף

עו"ד דן אור-חוף

אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני – מייסד ובעלים; עורך דין מוסמך בישראל ובניו-יורק, ארה"ב; מלווה חברות טכנולוגיה, אינטרנט, תקשורת ומדיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.