עידן האינטרנט המודרני (ה-WEB2.0) והרשתות החברתיות, מחייב אותנו לנהוג בזהירות ולהיות ערים למתרחש בזירה רוחשת פעילות ופרוצה לכל. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר המותג שלנו נמצא בתוך זירה זו, בין אם הוא המותג האישי (השם שלנו) ובין אם הוא המותג של העסק, המוצר, החברה או הארגון שאנו מייצגים.
הקלות שבה ניתן ליצור ולהפיץ תוכן שלילי תחת שם המותג שלנו, באופן שיהיה מאוד פשוט למצוא אותו, דורשת מאיתנו להיות עם יד על הדופק בכל רגע. יחד עם זאת, את החופשיות והגלובליות של האינטרנט יש ללמוד לנצל בצורה חיובית על ידי הפצה רוחבית של מסרי ותכני המותג בצורה חכמה ועל ידי השתלבות בשיחות גולשים.

דרישות קדם

הכרת המחשב ומוצרי אופיס;
אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית;
הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי החיפוש;
לא נדרש ידע תכנותי.

קהל יעד

משווקים אינטרנטיים המעוניינים להתמקצע בתחום;
בעלי אוריינטציה לשיווק, תוכן או רעיונאות (קופי) המחפשים לשנות קריירה;
אנשים מתחום הפרסום, הדוברות, יחסי הציבור ויועצי תקשורת המעוניינים להרחיב את סל השירותים במטרה לתת מענה לצורך של לקוחותיהם.

תוכנית הקורס

היקף הסמינר: 40 שעות אקדמאיות + כ-15 שעות מעשיות

  • מבוא
  • הדחקת אזכורים שליליים
  • מציאה, יצירה והפצה של תוכן אינטרנטי
  • כלי ניטור
  • התנהלות ברשתות חברתיות ואתרי שיתוף

מרצים

ג'קי סויקיס

ג'קי סויקיס

מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ; מנהל בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.