פתיחת חשבון ברשת הפרסום של גוגל וניהול מסעות פרסום בגוגל הן פעולות שכל אחד יכול לבצע, בעיקר בזכות ההבנה של גוגל את צורכי הפרסום של המפרסמים השונים, גדולים וקטנים כאחד ובזכות ממשק הניהול הפשוט המגובה בעזרה ותמיכה רבה ברשת שמאפשר לכל החפץ בכך לנהל מסעות פרסום, ללא צורך בידע טכני קודם.
החוכמה היא, איך לנהל את מסעות הפרסום בגוגל ביעילות ומקצועיות, כך שההשקעה תשתלם.
אנו מקימים ומנהלים את מסע הפרסום בגוגל על פי השלבים הבאים:
- במידה ואין לכם חשבון פרסום בגוגל המשרת אתכם, נסייע לכם בהקמת חשבון כזה. אנו נקשר את החשבון שלכם אל חשבון מרכז הלקוחות שלנו, כך שהניהול היומי של מסע הפרסום בגוגל יעשה על ידנו. להזכירכם, בכל זמן נתון תוכלו להיכנס חשבון שלכם ולעקוב מקרוב אחר המתרחש. אצלנו הלקוחות הם בעלי חשבון הפרסום כך שבמידה והם רוצים לנהל את מסע פרסום בגוגל באופן עצמאי או ע”י חברה אחרת הם יכולים לעשות זאת ללא קשיים ותוך שמירה מלאה על ההיסטוריה של מסע הפרסום בגוגל.
- קביעת אסטרטגיות שיווקיות בהתאם לתקציב פרסום בגוגל, קהל המטרה, מתחרים ותחום העיסוק.
- מחקר מילות מפתח – מציאת הביטויים היעילים ביותר אשר ימשכו גולשים המעוניינים במוצריכם. מיקוד מסע הפרסום בגוגל במילות החיפוש הלא נכונות עלול להביא לדירוג טוב עבור מילות חיפוש אלו אך הן עלולות להתגלות כנדירות לשימוש הלקוחות הרלבנטיים ו/או להביא אל האתר תנועה חסרת ערך, של לקוחות שבעצם לא מעוניינים במה שלאתר יש להציע.
בסיום עבודת המחקר יוגשו לכם המלצותינו בצורה מרוכזת ובהמשך לתוצאות המחקר, נבחר ביחד את מילות המפתח בהן נתמקד במודעות הפרסום בגוגל. - הגדרת מודעות בתאום עם אנשי השיווק בעבור מסע פרסום בגוגל
- ייעוץ והכוונה להקמת דפי נחיתה לשיפור יחס ההמרה וניצול מקסימאלי של מסע פרסום בגוגל
- הרצה של מסע פרסום בגוגל וניהולו – ניהול מלא של מסע פרסום בגוגל תוך שקיפות מקסימאלית.
בנוסף וכחלק בלתי נפרד מניהול מסע הפרסום בגוגל אנו מציעים שירותיים ייחודיים המספקים מידע עדכני ומדויק:- ניטור מילות מפתח יעילות: מה הן המילים שאותן הקליד הגולש במנוע החיפוש ואשר גרמו בסופו של התהליך לפעולה הרצויה (מכירה, השארת פרטים, הורדת תוכנה וכו’) במילים אחרות איתור מילות מפתח ליחסי המרה מקסימאליים.
- ניטור מודעות יעילות: מה הן המודעות שעליהן הקליק הגולש במנוע החיפוש ואשר השיגו את יחסי ההמרה המקסימאליים.
- ניטור דפי נחיתה: מה הם דפי הנחיתה היעילים ביותר שהביאו את יחס ההמרה המיטבי.
- יצירת דוחות תקופתיים.
- בתחילת כל חודש יקבע על ידכם מה הוא התקציב החודשי לחודש הבא ועל פיו ננהל את מסע פרסום בגוגל.