טיפים, פתרונות ותשובות בקידום אתרים

תוצאות חיפוש עם תיאורים מוזרים

פתרונות שיווק באינטרנט גם לעסקים קטנים
התיאור המלווה את תוצאות החיפוש בגוגל הוא לרוב ה-description שהוגדר לדף, אך ממש לא תמיד... מדוע זה קורה ומתי? הכול בסרטון זה
נגן וידאו

התיאורים שמופיעים מתחת לתוצאות בגוגל הם אינם בהכרח תגי ה-description שהגדרנו לדפים הללו. יש מקרים שבהם גוגל מציג תיאור השונה מתג ה-description.

אם למשל נחפש בגוגל “קורס קידום אתרים”, נראה תיאור אחד לדף, ואם נחפש “קורס אונליין לקידום אתרים”, נראה תיאור אחר בעבור אותו הדף בדיוק. במקרה הראשון יוצג ה-description שהוגדר לדף ובמקרה השני יוצג תיאור אחר.

התיאור שיופיע בתוצאות החיפוש נגזר למעשה ממילת המפתח שחיפשנו בגוגל וממילת המפתח שבעבורה עבר הדף אופטימיזציה. כלומר, אם ביצענו אופטימיזציה לדף מסוים בעבור ביטוי מסוים, וזהו הביטוי שמחפשים בגוגל – תיאור התוצאה יהיה לרוב זהה ל-description. לעומת זאת, אם ביצענו לדף אופטימיזציה למילה מסוימת, אך בחיפוש הקלדנו מילה דומה אך מעט שונה – גוגל עשוי להציג את ה-description של הדף, אך לרוב הוא יבנה עבורנו תיאור חדש המורכב מתוכן הדף ולפעמים גם חלק מה-description.

רוצים ללמוד איך להגדיר נכון תגיות description באתר שלכם? נסו את קורס קידום האתרים אונליין שלנו

youtube chanel
הרשמו לערוץ והשארו מעודכנים

אתם שואלים ואנחנו עונים

אם יש לכם שאלות ובעיות נוספות שטרם זכו למענה בסרטון ואתם מוכנים לשתפן עם כולם, אנחנו נשמח ליצור סרטון וידאו שיספק לכם את התשובות. לצורך כך, אנא מלאו את הטופס המצורף או צרו עמנו קשר באחת הדרכים המפורטות באתר.

  • בפרוט הבעיה, אם זה אפשרי, ציינו את כתובת האתר. במידה ומדובר בשאלה מורכבת אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלינו ישירות.
  • במידה ותרצו תוכלו לצרף תמונת מסך שתבהיר את הבעייה טוב יותר
    סוגי שדות מורשים: jpg, gif, png, jpeb, bmp.
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן