קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

Web Analysis

מלוויים אתכם צעד אחר צעד, בשקיפות מלאה.

ניתוח תנועת מבקרים באתר

השקעת ממיטב כספך בפרסום באנר שיווקי לעסק שלך בפורטל גדול ומוכר. איש המכירות הגיש לך דוח עם נתונים מרשימים של אלפי הקלקות גולשים על הבאנר, אך בינך לבין עצמך לא יכולת שלא לתהות, האם נתונים אלו מהימנים? יתכן שבזה הרגע זרקת הון עתק על מסלול פרסומי שכלל לא מניב לך רווחים? נכון שהיית רוצה כלי מדידה מדויק, ניתוח תנועת מבקרים באתרשייתן את התמונה המלאה ואף יירד לפרטים הכי קטנים? הבשורה הטובה היא שיש כלי כזה, ויש לנו אפילו צוות מקצוען, שניתוח פעילויות פרסום והתנהגות גולשים באתר, זו המומחיות שלו.

נכון, כל אחד יכול להיכנס לגוגל אנליטיקס ולבדוק כמה גולשים נכנסים אליו לאתר, אבל צריך מומחה אמיתי בתחום כדי לפענח כמו שצריך את כל המידע העצום שקיים שם למונחי כדאיות, רווח והפסד; השורה התחתונה והאמיתית שבאמת מעניינת אותך. הבנה מדויקת של הנתונים מאפשרת לך לשפר את חוויית המשתמש ולהפוך גולשים ללקוחות, לבחור רק בקמפיינים המניבים ביותר, ואפילו לשפר את המיקומים של האתר שלך במנועי החיפוש.

סאו סימפל מספקת לך תובנות קריטיות על הצלחת הקמפיינים הפרסומיים שלך ועל התנהגות הגולשים באתר, ומסייעת לך למקסם את האסטרטגיה השיווקית ולשפר את חוויית המשתמש של לקוחותיך

באמצעות הניתוחים החכמים ניתן לרדת לרמת המיקרו, ולבחון כל פעולה ופעולה בזמן אמת או רטרואקטיבית; נוכל לזהות מגמות שוק וטרנדים, להבחין ברכישות עונתיות ספציפיות וליצור קמפיינים ייעודיים בהתאם, לראות כמה גולשים הגיעו דרך כתבה שפירסמת או דף נחיתה, כמה הגיעו מרשתות חברתיות והאם זה קרה בעקבות קמפיין ייעודי או סטטוס מסוים, ואפילו נוכל לראות את ההשפעה של פעילויות אוף ליין, כמו למשל כנס גדול שאירגת או כתבה בטלויזיה.

המומחים שלנו מספקים לך את כל המידע הדרוש להשקעה נבונה באפיקי פרסום מניבים, ומסייעים להפוך את האתר שלך למקור הכנסה משתלם

בנוסף לדוחות התנועה לאתר, שסוקרים עשרות פרמטרים שונים (מיקום גיאוגרפי, מאיזה אתר, מאילו מילות מפתח, מספר כניסות מהסלולר, מאיזה מכשיר וכד’), ישנם דוחות משפך מפורטים, שמאפשרים לך לראות את הזרימה בין דפי האתר, לאילו דפים נכנסו, לאן המשיכו משם והיכן יצאו, האם דף מסוים לא זוכה לביקורים ודף אחר נוטשים מהר מדי, מהו משך זמן השהייה באתר, וכמה פעולות הסתיימו בהמרות. לאחר שכלול כלל הנתונים מנתחים את הממצאים ומסיקים מסקנות, שיסייעו לך לבנות אסטרטגיה חכמה יותר עם שיווק אופטימלי ממוקד, שיפור חוויית המשתמש ומקסום הרווחים.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן