מה צריך לדעת על קורס קידום אתרים?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
אחת האפשרויות של רכישת מקצוע מנקודת אפס בתחום מתפתח ומבוקש היא באמצעות קורס קידום אתרים מקצועי שמאפשר לימוד תחום עיסוק רחב, מגוון, מתפתח ונדרש וזאת ללא צורך בהתחייבות לתקופה סטודנטיאלית ארוכה ומחייבת.

הסבה מקצועית באמצע החיים נפוצה כיום מתמיד, במיוחד כשהמושגים “הגשמה עצמית” ו”מימוש תעסוקתי” העצימו חשיבותם ומהווים תחליף מפתה להישארות בעבודה שכל ייעודה הוא לצורך פרנסה נטו, ללא ערכים מוספים אחרים.

כיום מעטים מצליחים לשמר את תפקידם ומקום עבודתם עד גיל פרישה מתוך חשש משינויים וחוסר וודאות, כאשר הרצון להתחיל את יום העבודה עם חיוך או לפחות במורל גבוה מקבל משמעות עליונה. כך שהנטישה של העיסוק הקיים, השארתו מאחור והתחלת דף חלק מנקודת אפס, עם מוטיבציה גבוהה, מאפשרים פתיחת דלת חדשה לעתיד מאתגר ומלא פוטנציאל.

אחת האפשרויות של רכישת מקצוע מנקודת אפס, בתחום מתפתח ומבוקש היא באמצעות קורס קידום אתרים מקצועי שמאפשר לימוד תחום עיסוק רחב, מגוון, מתפתח ונדרש וזאת ללא צורך בהתחייבות לתקופה סטודנטיאלית ארוכה ומחייבת. מדובר בתקופת לימודים מרוכזת ביותר ובסיומה  קבלת תעודה מקצועית מוכרת שתאפשר מציאת עבודה בתחום מיד לאחר סיום הקורס.

אז מה חשוב שתדעו על הקורס לפני שעושים את הצעד ונרשמים? 4 נקודות לדרך פתיחה אופטימאלית:

לימודים מהבסיס ועד רכישת כלים מתקדמים

קורס קידום אתרים מקצועי אינו מחייב ידע קודם בתחום ורלוונטי לכל מי שמצויד בידע בסיסי בעולם האינטרנט. הקורס מיועד לקהלי יעד מגוונים, החל מקהל החיילים המשוחררים ועד קהל יעד שמעוניין בהסבה מקצועית, ללא קשר לתחום העיסוק הקודם.

החשיפה בקורס היא לשיטות קידום אתרים מתקדמות ולהיכרות עם הכלים והשיטות המובילים כיום בתחום, כאשר כל אלה נרכשים מהבסיס, ללא צורך בהיכרות מוקדמת של הכלים שהינם בשימוש שוטף של מקדמי אתרים מוסמכים ושיטות העבודה המקצועיות ביותר.

פרקטיקה לצד תיאוריה

לעומת לימודים תיאורטיים וכלליים, הכוללים הרצאות פרונטליות בלבד, מדובר בקורס מרוכז וענייני, הכולל חשיפה ולימוד מגוון תחומים ומשימות הנכללות במסגרת פעילות קידום מקצועית. החומר הנלמד הינו עדכני, יישומי ומתקדם, כפי המתבקש בעולם האינטרנט הדינאמי. על מנת שחומר יועבר באופן יעיל ולצורך הפנמה טובה של הנלמד, השיעורים כוללים תרגולים ומשימות בשוטף בכיתה והגשת תרגילים מקצועיים בנושאים נבחרים חשובים במהלך הקורס וזאת על מנת לוודא את ההבנה ולצורך יישום הנלמד בכיתה. מדובר בתרגילי חובה וזאת לצורך קבלת ההסמכה המקצועית הנדרשת.

בנוסף לתרגילי החובה, עומדת לתלמידים הזכות להשתתף בהתנסות מעשית שבמסגרתה יקדמו אתר אינטרנט פעיל בליווי אישי של איש מקצוע. לרשות התלמידים יעמדו מערכת SEO מתקדמת ומקבצי משימות מסודרים ומקצועיים שיאפשרו להם להתנסות הלכה למעשה באופן מבוקר ומקצועי.

אין הלמד אלא מתוך ניסיון

מכיוון שתחום קידום אתרים באינטרנט הינו תחום מגוון, הכולל לא מעט פנים ואינו בהכרח מוכר לכל, כדאי להגיע להתרשם מהתחום ושיטת הלימוד הייחודית במסגרת שיעור צפייה המאפשר היכרות מקדימה ורישום המבוסס על בחינת השטח ולא בהסתמך על מידע יבש בלבד. שיעור הצפייה מאפשר להתרשם מסביבת הלימוד והאבזור בכיתה, אופן העברת החומר על ידי המרצה, עניין חומר הלימוד והאם כל אלה עומדים בציפיות המקדימות.

חשוב להדגיש כי הלימודים מתקיימים בכיתות לימוד קטנות, מאובזרות בציוד הטכנולוגי הנדרש וכוללים חומר עיוני מודפס, כאשר כל אלה מהווים תשתית מיטבית ללימוד אופטימאלי של התחום מהבסיס ועד רכישת ידע מתקדם בתחום.

עבודה בתחום כשכירים או הקמת עסק עצמאי

מעט מאוד תחומי לימוד מציעים אפשרות לעיסוק מקצועי בתחום גם כשכירים וגם כעוסקים עצמאיים בשטח. קורס קידום אתרים מכשיר אתכם באופן מקצועי, כאשר בסיומו תוכלו להתקבל לעסוק בתחום באופן מקצועי בחברת קידום אתרים או כמקדמי אתרים במחלקת קידום אתרים בחברה וזאת לצד האפשרות לפתוח עסק עצמאי משלכם ולהתחיל לצבור תיק לקוחות, להם תוכלו להציע שירותי קידום ושיווק מקצועיים באינטרנט.

מבחר אפשרויות העיסוק בהחלט מגוונים וכוללים אפשרות לעסוק בתחום במסגרת משרדית מסודרת בהיקף מלא או חלקי או לחילופין, במסגרת גמישה ונוחה מהבית- בהתאם לצרכים, למגבלות ולרצון.